www.imedi.ge /  28 ნოემბერი 2023, 09:21 / სანდო წყარო

გიორგი არველაძე „ნაციონალურ მოძრაობაზე“: პარტია განადგურებულია, მისი ავტორიტეტი ფეხქვეშ გათელილი, ერთადერთი ემოცია, რასაც ხალხში იწვევთ არის დაცინვა

გიორგი არველაძე

გიორგი არველაძე

არ შემიძლია გულგრილად ვუყურო იმას რაც „ნაციონალურ მოძრაობაში“ ხდება და ხმა არ ამოვიღო. ალბათ ბევრს ვაწყენინებ, მაგრამ ჩემი სათქმელი უნდა ვთქვა. მე ერთ-ერთი მათგანი ვარ ვინც ეს პარტია მიშასთან ერთად დავაფუძნეთ. ეს არის ერთადერთი პარტია, რომლის წევრიც ოდესმე ვყოფილვარ და ვიქნები.. ბევრი ქართველი პოლიტიკოსისგან განსხვავებით, მე არ მჯერა პარტიების ცვლის, აქეთ იქით ხტუნაობის. მეამაყება ყველა წუთი რაც ამ პარტიაში მიშას ლიდერობის დროს გავატარე, მეამაყება ყველა საქმე რაც ქვეყნისთვის შევძელით - დაწყებული შევარდნაძის დამპალი რეჟიმის დემონტაჟიდან, დამთავრებული ქვეყნის ეკონომიკური, კრიმინალური, ენერგეტიკული, ინფრასტრუქტურული, სოციალური და კულტურული კრიზისებიდან გამოყვანის საქმეში, – ამის შესახებ მიხეილ სააკაშვილის დროინდელი ხელისუფლების ეკონომიკის მინისტრი გიორგი არველაძე სოციალურ ქსელში წერს და „ნაციონალურ მოძრაობაში“ განვითარებულ მოვლენებს ეხმაურება.

„მაგრამ გულისრევას იწვევს იმის ყურება, რაც პარტიაში დღეს ხდება (თუ კი შეიძლება ამას საერთოდ ისევ ეწოდოს პარტია). არ დამიმალავს არასოდეს, რომ უკიდურესად უკმაყოფილო ვიყავი იმით, რომ მელიას თავმჯდომარეობის დროს, ყველაზე გადამწყვეტ მომენტებში, როდესაც მიშა დაიჭირეს და როდესაც საავადმყოფოში გადაჰყავდათ, როდესაც 60-70 ათასი გაბრაზებული ქართველი იდგა რუსთაველზე და მოითხოვდა მის თავისუფლებას, პარტიამ ვერ და არ გადადგა გადამწყვეტი, თამამი ნაბიჯები, ვერ და არ აჩვენა ბრძოლა და პირიქით, თითქოს ყველაფერი გააკეთა ამ მუხტის ჩასაქრობად (უაზრო სიარულებით აქეთ იქით, უაზრო მინი აქციებით სხვადასხვა ლოკაციებზე, კიდევ უფრო უაზრო საკუთარ ოფისში გამოცხადებული შიმშილობებითა და ა.შ.). მიმაჩნდა, და მიმაჩნია, რომ იმ მომენტში მელიამ ხელიდან გაუშვა ისტორიული შესაძლებლობა, რომელიც მას პირადად განგებამ მიანიჭა. ასეა, შესაძლებლობა ბევრს ეძლევა მაგრამ მისი გამოყენება მხოლოდ დიდი ლიდერების ხვედრია. ყველას არ მოეთხოვება იყოს ისტორიის დიდი ტვირთის ამწევი. ეს განსაკუთრებული გულაცრუება იყო ჩემთვის, როგორც ადამიანისთვის ვინც მელიას მისცა ხმა თავმჯდომარედ ასარჩევად, მიუხედავად ჩემი უდიდესი პატივისცემისა და სიყვარულისა ლევან ვარშალომიძის მიმართ, მეგონა რომ სწორედ ბრძოლაში მელია უფრო თამამი და შესაფერისი იქნებოდა. სამწუხაროდ ასე არ აღმოჩნდა.

აღარ მოვყვები მაშინ დაშვებული უამრავი შეცდომის ჩამოთვლას. ფაქტია, რომ დადგა შედეგი, როდესაც მიშას ერთგული თანაპარტიელების ფართო რიგებში გაჩნდა მოთხოვნა ახალ თავმჯდომარეზე. ბოლო არჩევნებში მე მონაწილეობა არ მიმიღია, არ მიმაჩნდა ხაბეიშვილი საუკეთესო ალტერნატივად, მაგრამ კარგად მახსოვს ის პირობა რომლითაც ხაბეიშვილი იქნა არჩეული - მიშასთვის თავგანწირული ბრძოლა და პარტიის გაერთიანება. მაშინ დავწერე, რომ ხაბეიშვილს რამდენიმე თვე ჰქონდა იმისთვის, რომ თავი ამ პოსტის ღირსად წარმოეჩინა. ეს რამდენიმე თვეც გავიდა და მეტიც... და რა მივიღეთ? პარტია, რომელიც მიშას სასამართლოზე ასი კაცის მიყვანას ვერ ახერხებს.. სამარცხვინოდ!!!! პარტია, რომელშიც მხოლოდ ერთმანეთის ჭამა და განადგურება იქცა მთავარ საქმიანობად.. სამარცხვინოდ!!!! პარტია, რომელიც პატარა კაცუნების პატარა ინტრიგების დიდ ასპარეზად იქცა.. სამარცხვინოდ!!! ჩემი მეგობრები, თანამებრძოლები, ადამიანები რომელთა არც პატრიოტიზმში და არც კეთილსინდისიერებაში ერთი წამითაც არ მეპარება ეჭვი - ერთმანეთზე წაკიდებულები, ერთმანეთის საჯარო გინებაში.. სამარცხვინოა ეს ყველაფერი და დღეს უკვე აშკარაა, რომ ხაბეიშვილმა არათუ იმის შესრულება ვერ შეძლო რა პირობითაც წარსდგა არჩევნებზე, არამედ ისტორიულ მაქსიმუმზე აიყვანა პარტიის შიდა განხეთქილება და უმოქმედობა იმასთან მიმართებაში რაც პარტიის ერთადერთი მიზანი უნდა იყოს - მიშას თავისუფლება!!!

პარტია განადგურებულია, მისი ავტორიტეტი - ფეხქვეშ გათელილი... ერთადერთი ემოცია რასაც ხალხში იწვევთ არის დაცინვა.. ლოყებდაბერილები იბღინძებით და მხოლოდ იმაზე ფიქრობთ შემდეგი ვინ გარიცხოთ პარტიიდან.. რა გარიცხვა ხალხნო? ვინ გგონიათ თავი???? უნდა ემუდარებოდეთ ხალხს რომ გვერდით დაგიდგნენ... ვის რიცხავთ?? ან ვინ მოგცათ ამის უფლება მიშას პარტიაში თქვენ თვლიდეთ ვინ იმსახურებს ყოფნას და ვინ არა??.. მაგრად აგერიათ რამსები.. ისევ სახელისუფლებო პარტია გგონიათ ალბათ თავი და ისევ ჩინოვნიკებს ხედავთ როცა სარკეში იყურებით.. გვერდიდან შეხედეთ საკუთარ თავს ერთხელ.. უკიდურესად უბადრუკებად ჩანხართ.

პარტიიდან გაყარეთ ყველაზე თავდადებული თანაპარტიელები, ვინც არც თანამდებობისთვის ყოფილან იქ და არც არანაირი პრივილეგიისთვის. ჯერ იყო და მელიასთან დაპირისპირების გამო გარიყეთ პარტიის ერთი საუკეთესო ნაწილი... ახლა მელიას მხარდაჭერის გამო რიყავთ მეორე საუკეთესო ნაწილს...

არასოდეს რომ არ უღალატიათ ისეთ წევრებს არაფრად აგდებთ და ვინც მომენტი იხელთა და მიშას უგანა, ხან მუშტი გვიქნია და ხან იდაყვი, ხან ჯართი ეძახა მიშას და ხან წარსული, იმათ ზარ-ზეიმით აბრუნებთ, ელოლიავებით, ხოლო თავდადებულ მებრძოლებს, რომელთაც წვალების მეტი ნაციონალური მოძრაობის წევრობამ არაფერი მოუტანა, ხურდასავით აბნევთ აქეთ-იქით. სამარცხვინოდ!!!

არ მინდა ბოლომდე ხაზი გადაგისვათ, კიდევ არის შანსი შეაჩეროთ ეს სიგიჟე და თვითგანადგურება. ამისთვის ხაბეიშვილმა სასწრაფოდ უნდა აღიაროს, რომ ვერ გაართვა თავი ამ ურთულეს ისტორიულ მისიას, უნდა გადადგეს და პარტიის მესაჭედ უნდა მოვიდეს საყოველთაოდ მაკონსოლიდირებელი, საზოგადოებრივი ფიგურა, ვისაც ექნება საზოგადოების მაღალი ნდობა და საერთოდ არ იქნება ამ პარტიულ ქაქში და ინტრიგებში გასვრილი. ეს პიროვნება უნდა იყოს პარტიის პოლიტსაბჭოს თავმჯდომარე და პოლიტსაბჭოში უნდა დაბრუნდეს ყველა რეპრესირებული საუკეთესო სახე, ისინიც ვინც ჯერ მელიასთან დაპირისპირების გამო გარიყეს, და ისინიც ვისაც ახლა მელიას მხარდაჭერის გამო ერეკებიან პარტიიდან. ეს სამარცხვინო სიგიჟე უნდა დამთავრდეს! შულავერის კომიტეტია გასარეკი და არა პარტიის ერთგული მებრძოლები! გონს მოეგეთ!!!!

და არავითარი არჩევნები!!!!
არავითარი ბიძინას თამაშში თამაში!!!

მხოლოდ და მხოლოდ ბრძოლა მიშას თავისუფლებისთვის!!!
მხოლოდ და მხოლოდ რევოლუცია!

ეს არის ერთადერთი გზა რაც მე, და ასობით ათას ჩემნაირს დაუბრუნებს ძალას, ისევ გაყვეს ბრძოლაში ნაციონალურ მოძრაობას. დღეს რანიც ხართ და რადაც იქეცით, არავინ გამოგყვებათ ბრძოლაში“, - წერს არველაძე.

ყველა სიახლე

ლაშა ხუციშვილი

21 თებერვალი 2024, 13:41

ეკონომიკა

ლაშა ხუციშვილი: საქართველოსა და ევროკავშირის წევრი და კანდიდატი ქვეყნების ბოლო მაკროეკონომიკური პარამეტრების ანალიზით, საქართველო მთელი რიგი მიმართულებებით არ ჩამოუვარდება მათ და მოწინავე პოზიციაზეა

„ეს მიღწევა განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია მსოფლიოსა და რეგიონში არსებული გეოპოლიტიკური ძვრების გათვალისწინებით, რის შედეგადაც მსოფლიოს წამყვანი ეკონომიკების უმრავლესობა კვლავ განიცდის პანდემიით გამოწვეულ ეკონომიკურ შედეგებს ეკონომიკურ ზრდასა და ინფლაციაზე“, - აღნიშნა ფინანსთა მინისტრმა, ლაშა ხუციშვილმა.

21 თებერვალი 2024, 13:40

პოლიტიკა

პარლამენტმა „საქართველოს სისხლის სამართლის საპროცესო კოდექსში ცვლილების შეტანის შესახებ“ კანონპროექტს მესამე მოსმენით მხარი დაუჭირა

პარლამენტმა „საქართველოს სისხლის სამართლის საპროცესო კოდექსში ცვლილების შეტანის შესახებ“ კანონპროექტს 78 ხმით, ერთხმად, მესამე მოსმენით მხარი დაუჭირა.

21 თებერვალი 2024, 13:39

პოლიტიკა

„სასაქონლო ნიშნების შესახებ“ საქართველოს კანონში ცვლილების შეტანის თაობაზე“ კანონპროექტი პარლამენტმა მესამე მოსმენით მიიღო

პარლამენტმა „სასაქონლო ნიშნების შესახებ“ საქართველოს კანონში ცვლილების შეტანის თაობაზე“ კანონპროექტი მესამე მოსმენით, 77 ხმით მიიღო.

21 თებერვალი 2024, 13:39

პოლიტიკა

პარლამენტმა „ნარჩენების მართვის კოდექსში ცვლილების შეტანის შესახებ“ კანონპროექტი მესამე მოსმენით მიიღო

პარლამენტმა „ნარჩენების მართვის კოდექსში ცვლილების შეტანის შესახებ“ კანონპროექტს, მესამე მოსმენით, 74 ხმით მხარი დაუჭირა, - ამის შესახებ ინფორმაციას პარლამენტის პრესსამსახური ავრცელებს. მათივე ინფორმაციით, ცვლილებების თანახმად, კანონს ნარჩენების არაუფლებამოსილი პირისთვის გადაცემასთან და სახიფათო ნარჩენების შეგროვებისა და დამუშავების სპეციალური მოთხოვნების დარღვევებისთვის სანქციები დაემატება.

21 თებერვალი 2024, 13:36

პოლიტიკა

„ჯანმრთელობის დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონში ცვლილების შეტანის თაობაზე“ კანონპროექტი მესამე მოსმენით მიიღეს

76 მომხრე, 1 წინააღმდეგი - პარლამენტმა „ჯანმრთელობის დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონში ცვლილების შეტანის თაობაზე“ კანონპროექტი მესამე მოსმენით მიიღო, - ამის შესახებ ინფორმაციას პარლამენტის პრესსამსახური ავრცელებს.

კახა კალაძე

21 თებერვალი 2024, 13:25

საზოგადოება

კახა კალაძე „შინაურ ბინადარ ცხოველთა შესახებ“ კანონპროექტზე: ბოლო კვირის განმავლობაში არაერთი დეზინფორმაცია და ტყუილი მოვისმინეთ, რომლითაც ცდილობენ ჯერ კიდევ დაუმტკიცებელი დოკუმენტის დისკრედიტაციას

როგორც კახა კალაძემ აღნიშნა, ბოლო კვირის განმავლობაში გავრცელებული არაერთი დეზინფორმაცია და ტყუილი მოვისმინეთ, რომლითაც ცდილობენ ჯერ კიდევ დაუმტკიცებელი დოკუმენტის დისკრედიტაციას და რაც მთავარია, ცდილობენ წლობით მოუგვარებელი საკითხი დარჩეს ხელუხლებელი და არაფერი გაკეთდეს ამ მიმართულებით

კახა კალაძე

21 თებერვალი 2024, 13:13

საზოგადოება

კახა კალაძე: თუ საკანონმდებლო ცვლილებები არ განხორციელდება, მიუსაფარი ცხოველების პრობლემის მოგვარება შეუძლებელი იქნება

მისი თქმით, შემუშავებული ჰუმანური საკანონმდებლო დოკუმენტი ეფექტიანად აღმოფხვრის შინაური ცხოველების უკანონო გამრავლებისა და ქუჩაში გაგდების პრობლემებს.

21 თებერვალი 2024, 13:11

პოლიტიკა

ნინო წილოსანი პარლამენტის ვიცე-სპიკერი გახდა

ნინო წილოსანი საქართველოს პარლამენტის თავმჯდომარის მოადგილე გახდა. კენჭისყრისას ვიცე-სპიკერის თანამდებობაზე მის დანიშვნას მხარი 85-მა დეპუტატმა დაუჭირა.

21 თებერვალი 2024, 13:08

საზოგადოება

22-24 თებერვალს საქართველოს ზოგიერთ რაიონში ნალექიანი ამინდია მოსალოდნელი

22-24 თებერვალს საქართველოს ზოგიერთ რაიონში მოსალოდნელია ნალექიანი ამინდი, - ამის შესახებ ინფორმაციას გარემოს ეროვნული სააგენტო ავრცელებს. სინოპტიკოსების პროგნოზით, ქალაქ თბილისში მცირე წვიმაა მოსალოდნელი. ჰაერის ტემპერატურა დღისით +9, +11 გრადუსი იქნება.

21 თებერვალი 2024, 13:06

პოლიტიკა

მაკა ბოჭორიშვილი საფრანგეთის ელჩს შეხვდა

ევროპასთან ინტეგრაციის კომიტეტის თავმჯდომარე მაკა ბოჭორიშვილი საქართველოში საფრანგეთის რესპუბლიკის საგანგებო და სრულუფლებიან ელჩს, შერაზ გასრის შეხვდა.

21 თებერვალი 2024, 13:06

საზოგადოება

თსუ-ში სტუდენტებისთვის კვების ობიექტი იხსნება

„ინფრასტრუქტურული მოწყობის სამუშაოები თსუ-ს რექტორმა, ჯაბა სამუშიამ, კანცლერმა ლაშა საღინაძემ, რექტორის მოადგილემ კახაბერ ჭეიშვილმა, ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტის დეკანმა გიორგი ღაღანიძემ და ადმინისტრაციის თანამშრომლებმა დაათვალიერეს. კვების ობიექტი, ძირითადად თსუ მე-10 (მაღლივი) და მე-11 (განივი) კორპუსების, აგრეთვე, ბიბლიოთეკის სტუდენტებსა და თანამშრომლებს მოემსახურება“.

სოზარ სუბარი

21 თებერვალი 2024, 13:04

პოლიტიკა

სოზარ სუბარი შუა დერეფნის მნიშვნელობაზე: გზების დივერსიფიცირება საქართველოს ეკონომიკის ზრდასთან პირდაპირ კავშირშია

„როცა რომელიმე დიდ ქვეყანას აგენტები ჰყავს ჩვენს ქვეყანაში, დღეს თუ ერთია მათი მთავარი ამოცანა - საქართველოს უკრაინის ომში ჩართვა, ხვალ შეიძლება ჩინეთის დასუსტებისთვის საჭირო გახდეს, თუნდაც ის, რომ ჩაიკეტოს ჩინეთისთვის ყველა გზა, რომელიც ევროპისკენ მიდის. ეს არ არის მარტო ჩინეთის, გარკვეულწილად ეს არის ევროპის დასუსტების მცდელობაც“

21 თებერვალი 2024, 12:59

საზოგადოება

შრომის ინსპექციის სამსახურის მიერ 2023 წელს უსაფრთხოების მიმართულებით 3765 ინსპექტირება ჩატარდა

შრომის ინსპექციის სამსახურის მიერ 2023 წელს უსაფრთხოების მიმართულებით ჩატარდა 3765 ინსპექტირება, - ამის შესახებ ინფორმაციას შრომის ინსპექციის სამსახური ავრცელებს. მათივე ინფორმაციით, 2023 წელს განხორციელებული ინსპექტირებები 50% აღემატება 2022 წლის მონაცემებს.

21 თებერვალი 2024, 12:58

პოლიტიკა

პარლამენტმა გიორგი ბარვენაშვილის პარლამენტის წევრის უფლებამოსილება ცნო

პარლამენტის წევრის უფლებამოსილება ირაკლი კობახიძეს მისი საქართველოს პრემიერ-მინისტრად არჩევის შემდეგ, 20 თებერვლის პლენარულ სხდომაზე შეუწყდა

21 თებერვალი 2024, 12:57

პოლიტიკა

ევროკავშირის წარმომადგენლობა: ვუერთდებით საქართველოს პირველი კონსტიტუციის დღის აღნიშვნას - მიუხედავად იმისა, რომ საბჭოთა ოკუპაციის გამო კონსტიტუციის მოქმედება მოკლევადიანი იყო, მან საფუძველი შეუქმნა დღევანდელ დამოუკიდებელ საქართველოს

ევროკავშირის წარმომადგენლობა საქართველოს პირველი კონსტიტუციის დღეს ულოცავს.

სილვიუ დომენტე

21 თებერვალი 2024, 12:50

ჯანდაცვა

სილვიუ დომენტე: საავადმყოფოების მონიტორინგის სისტემების გამოყენება საერთაშორისოდ აპრობირებული პრაქტიკაა და მას სხვა ქვეყნები აქტიურად იყენებენ

ჯანდაცვის სამინისტროსთან დავიწყეთ მუშაობა, საავადმყოფოების ხარისხის ინდიკატორების განსაზღვრის მიმართულებით. ეს მნიშვნელოვანი საკითხია საქართველოსთვის, რადგან ჯანდაცვაზე გამოყოფილი ბიუჯეტის დიდი ნაწილი, საავადმყოფოებზე ნაწილდება და სამინისტრო უნდა იყოს დარწმუნებული ამ დანახარჯების ეფექტურობაში, რაც იმას ნიშნავს, რომ პაციენტები უსაფრთხოდ არიან და იღებენ შესაბამის, ხარისხიან დახმარებას, - ამის შესახებ, ჯანდაცვის მსოფლიო ორგანიზაციის საქართველოს წარმომადგენლობის ხელმძღვანელმა, სილვიუ დომენტემ განაცხადა.

21 თებერვალი 2024, 12:48

საზოგადოება

სემეკსა და აზერბაიჯანის ენერგეტიკის მარეგულირებელ სააგენტოს შორის თანამშრომლობის მემორანდუმი გაფორმდა

საქართველოს ენერგეტიკისა და წყალმომარაგების მარეგულირებელ ეროვნულ კომისიასა (სემეკ) და აზერბაიჯანის ენერგეტიკის მარეგულირებელ სააგენტოს შორის თანამშრომლობის მემორანდუმი გაფორმდა. შეთანხმებას ხელი მოაწერეს სემეკის თავმჯდომარემ, დავით ნარმანიამ და სააგენტოს საბჭოს თავმჯდომარემ, სამირ ახუნდოვმა.

21 თებერვალი 2024, 12:32

პოლიტიკა

საპროცედურო საკითხთა და წესების კომიტეტმა გიორგი ბარვენაშვილის პარლამენტის წევრის უფლებამოსილების ცნობის საკითხს მხარი დაუჭირა

საპროცედურო საკითხთა და წესების კომიტეტის სხდომაზე კომიტეტის თავმჯდომარემ ირაკლი ქადაგიშვილმა კოლეგებს პარლამენტის დადგენილების პროექტი წარუდგინა, რომელიც პარლამენტის გამოკლებული წევრის ირაკლი კობახიძის ადგილმონაცვლის გიორგი ბარვენაშვილისთვის პარლამენტის წევრის უფლებამოსილების ცნობას ითვალისწინებს, - ამის შესახებ ინფორმაციას პარლამენტის პრესსამსახური ავრცელებს.

სოზარ სუბარი

21 თებერვალი 2024, 12:31

პოლიტიკა

სოზარ სუბარი ვეტოზე: საქართველოს პრეზიდენტისთვის ამოსავალი უნდა იყოს არა ვენეციის კომისიის რეკომენდაცია, არამედ საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისობა კონსტიტუციასთან და დემოკრატიული ქვეყნების კანონმდებლობასთან

„ხალხის ძალის" ერთ-ერთი ლიდერი სოზარ სუბარი გამოეხმაურა საქართველოს პრეზიდენტის ადმინისტრაციის განცხადებას იმასთან დაკავშირებით, რომ პრეზიდენტი საარჩევნო კოდექსში შესატან ცვლილებებს ვეტოს დაადებს.

21 თებერვალი 2024, 12:18

მსოფლიო

საბერძნეთში ფერმერების საპროტესო აქციები გრძელდება

საბერძნეთში მასობრივი საპროტესტო აქციები გრძელდება. ადგილობრივმა ფერმერებმა ათენში, პარლამენტის მიმდებარე ტერიტორიაზე 100-ზე მეტი ტრაქტორი მიიყვანეს.