imedi /  29 იანვარი 2019, 00:43 / სანდო წყარო

ეკა ბესელია საზოგადოებას ღია წერილით მიმართავს

ეკა ბესელია

ეკა ბესელია

ეკა ბესელია Facebook-ზე მორიგ პოსტს აქვეყნებს. პარლამენტის იურიდიული კომიტეტის ყოფილი თავმჯდომარე საზოგადოებას მიმართავს. 

„გადავწყვიტე მოგმართოთ პირდაპირ, ღიად და შეუფერადებელი ემოციით.პირველი მივმართავ იმას, ვინც დგას მორალური ტერორის უკან –ისიც ამ საზოგადოების ნაწილია და მინდა ვუთხრა – მიზანს ვერ მიაღწიე!ვერ შეძლებ ჩემს გაჩერებას, გაჩუმებას , გაუჩინარებას!
ვერ შეძლებ ! ჩემში გააღვიძე ახალი ეკა , რომელსაც უფრო მეტად გაუმყარე საკუთარი თავის რწმენა, ვალდებულება და პასუხისმგებლობაც, რომ მას სხვების დაცვა საკუთარ თავზე მეტად შეუძლია!!!
შემდეგ მივმართავ ოჯახს, რომელმაც ბევრი რამ გადაიტანა ჩემს გამო მთელი ეს წლები რაც მე პოლიტიკაში ვარ. მე მათ პატიებას ვთხოვ ამდენი განცდისთვის, მაგრამ ისე როგორც ყოველთვის მჯერა რომ უსიტყვოდ გვესმის ერთმანეთის.
მივმართავ ყველა ქალს – თქვენ შეგიძლიათ შეცვალოთ რეალობა. მეტი ქალია საჭირო პოლიტიკაში ! ამას მაშინ მივხვდი, როცა მე თავად მომიწია ბევრი კათარზისის გავლა. ბევრი განსაცდელის გადატანა და მუდმივად მტკიცება რომ სუსტი არა ვარ! რომ დამოუკიდებლად შემიძლია შევქმნა ღირებული და არა ვიყო სხვისი ხელის შემყურე...სწორედ იმიტომ , რომ ამდენის გავლა და გადატანა არ დაჭირდეს არც ერთ ქალს, მეტნი მოდით პოლიტიკაში და იბრძოლეთ, რომ იყოს უფრო ადამიანური და კეთილი, ვიდრე არის დღეს.
ახლა მივმართავ ყველა დანარჩენს :
შინაარსში ასახსნელი არაფერია , რაც გაავრცელეს, ფორმაა ამაზრზენი. ოჯახური თანაცხოვრების ხელყოფა და ფარული კამერით შეჭრა პირად სივრცეში. იქ სადაც არავის არასოდეს არაფერი ესაქმება!!! ის რაც ხელშეუხებელია!!!
ამას ჩადიოდა ყველა საჯარო პირის მიმართ სააკაშვილის რეჟიმი , მან შექმნა სისტემა , რომელიც ადამიანის ღირსებას ფეხქვეშ თელავდა. ანადგურებდა ფიზიკურად და მორალურად.
ადამიანი, როგორც ღირებულება არ არსებობდა.
სწორედ იმიტომ , რომ ამის ატანა და შეგუება არ შემეძლო , გამოვიხურე იმაზე უფრო კომფორტული კაბინეტი ვიდრე მქონდა და მიმზადებდნენ და გავედი ქუჩაში ბარიკადებზე, აქციებზე , მიტინგებზე სხვათა დასაცავად!!! 
ამ სამკვდრო–სასიცოცხლო ბრძოლაში ვიდექი ფეხმოუცვლელად მაშინაც როცა სააკაშვილის ზონდერები ჯერ ქვებს, ხოლო შემდეგ მომწავლელ გაზს, პლასტიკურ აკრძალულ ტყვიებს გვიშენდნენ მე და ჩემს მეგობრებს და სასიკვდილოდ გვიმეტებდნენ. ვიდექი მე ქალი ამ სასტიკი დარბევების დროს და გაიხსენოს ვინც იდგა ჩემთან ერთად –არასოდეს გავქცეულვარ! არასოდეს შემშინებია! არასოდეს მინანია!!!
და ყველაზე მძიმე გამოცდა – 2009–11 წწ ჩემი სკოლის მოსწავლე შვილის და 11 წლით უმცროსი ძმის ერთად დაპატიმრება პოლიციისთვის წინააღმდეგობის ბრალდებით. ყველა ინსტანციის სასამართლომ ბედნიერად გაასამართლა დედის გამო დასჯილი უდანაშაულო ბიჭები. ისე როგორც ასამართლებდნენ სხვებს....არავის ვუნახივარ აცრემლებული, შეშინებული, გატეხილი და უკანდახეული....
და მოვიდა 2012 წლის 1 ოქტომბერი. როგორც არ უნდა გავნაწყენდე , ვერსაოდეს დავუვიწყებ ბიძინა ივანიშვილს იმ თავდადებას როცა ყველაფერი სასწორზე დადო და ამ ბრძოლაში წინ დადგა....მე მან მიხმო მესამე დღეს მისი პოლიტიკაში ჩართიდან და მითხრა ამ ბრძოლაში გავყოლოდი...ჩემი პირველივე შეხვედრის სათქმელი იყო– რისთვის ვიბრძოდი? სამართლიანობა უნდა აღგვედგინა ამქვეყანაში ! ეს ვუთხარი როგორც მიზანიც და პირობაც !!!
დანარჩენი ის იყო რაც ყველამ ნახეთ...
დამარცხდა ყველაზე სასტიკი რეჟიმი 1 ოქტომბერს და პირველი რაც გავაკეთეთ მე და ჩემმა თანამოაზრეებმა –ნაწამები და ნაგვემი ციხე –თავისუფლების მანიფესტით გავათავისუფლეთ . ნაციონალურ მოძრაობას ყველაზე დიდი პოლიტიკური დარტყმა მივაყენეთ და 215 პოლიტიკური პატიმარი ვცანით პარლამენტის დადგენილებით იმ მოწვევის უმრავლესობამ. ათასობით კი სასჯელის შემცირებით გათავისუფლდა .
ამ დარტყმის პასუხი იყო ის არაერთი თავდასხმა და ცილისწამება რაც დღემდე არ ცხრება ჩემს მიმართ. ამით ცდილობდნენ შურისძიებას ოპონენტები. 
არასოდეს მინანია, უფრო მეტიც, იმ დღის ბედნიერების ემოცია მომყვებოდა ეს წლები , როცა ციხის კარი გავაღეთ და გმინვაში მყოფი პატიმრები გამოვიყვანეთ მზის სინათლეზე . ამას მხოლოდ ის გაიგებს ვისაც სხვისი თავისუფლებისთვის უბრძოლია. ვისთვისაც მატერიალური გამორჩენა არაა სიცოცხლის აზრი და ვისაც ერთი ადამიანი მაინც უანგაროდ დაუცავს. 
მართალია დღეს ჩვენს ,,გუნდში,, აღმოჩდნენ ადამიანები, რომლებიც ამ მანიფესტს და ღირსების აქტს ჩდილს აყენებენ, მაგრამ ეს ისტორიის კუთვნილება გახდა და თავისუფლების ფასი არ არის არაფერი სხვა ....
სააკაშვილის რეჟიმის პოლიტიკური და სამართლებრივი შეფასება –ესეც ჩემი და ჩემი თანამოაზრეების ხელით მოხდა...მახსოვს ლევან გოგიაჩაიშვილის ემოციური კითხვა როცა ვთხოვე ნაწამები პატიმრების საჩივრები გაეანალიზებინა დასკვნის წერის დროს
,,რა დაგიშავე, რომ ეს გზა თავიდან რატო გამატარეო?.... ეს გზა გავიარეთ ყველამ ერთად ვინც ვიყავით მსხვერპლნი და არა მოძალადენი....და გვინდოდა ამ თავისუფლებისთვის და სამართლიანობის აღსრულებისთვის ეს გამარჯვება! გამოგვივიდა ???და ახლა ბოლოს ქართულ ოცნებას მივმართავ:გამოგვივიდა? შევძელით ეს ???დავიწყეთ და ვერ მივიყვანეთ ბოლომდე ... კოლექტიური მოძალადე ფრაგმენტულად ,მაგრამ დიდი დოზით შემოვიდა ჩვენს ,,გუნდში“ ... შიგნიდან დაგვიწყო რყევა და ჯაყჯაყი....
არ მიიღო ჩვენმა საზოგადოებამ ეს გადმონაცვლებული მოძალადე მეოცნების როლში ....ვერ მიიღო სამართალი ამ აზელილი ,,გუნდით“....ვერ მივიყვანეთ სამართლის აღსრულება ბოლომდე ...
მე 7 წლის თავზე ვწყვეტ შიგნით ამაზე საუბარს, წუხილს და სამდურავს და საჯაროდ ვამბობ ს ა კ მ ა რ ი ს ი ა !
სახელი დავარქვათ ყველაფერს! 
მოძალადის რეინკარნაციამდე მანძილს ვამცირებთ მათივე ანასხლეტების შეფარებით...ამდროს კი რამდენს ვატკინეთ გული უსამართლოდ ჩვენივე თანამებრძოლს ....
აი რატომ არ შეიძლება ამ რეჟიმის მსახურნი გამოვაცხადოთ მსხვერპლად და ვაწინაუროთ მოსამართლის მანტიის როლში...მე ამას ვერ შევეგუებოდი!!!
მე კიდევ ერთხელ შევეხე შიშველ სადენებს და ვთქვი რომ არ დავიხევ უკან ამ ბრძოლაში.
ეს ჯგუფი საკმაოდ ფესვებგადმულია და იბრძვის ყველა ფორმით! ეს მორალური ტერორიც ამის ნაწილი მგონია ჩემი პასუხი ?არ ვაპირებდი პოლიტიკური დღის წესრიგით ცხოვრებას და ეს მყარად მქონდა გადაწყვეტილი, მაგრამ ისევ მათ მაიძულეს და ახლა მიფრთხილდით!
ჩვენ თქვენ დაგამარცხებთ იმიტომ , რომ მე დავამარცხე ჩემში ყველა შიში ერთის გარდა –
გალაქტიონის ენით რომ გადმოვცე -მე მეშინია იმგვარ სიცოცხლის, სიკვდილს რომ გავს და უარესია!!!
ამიტომაც ,ერთად წავიდეთ წინ და ჩვენი თავისუფლება და სამართლიანობა ერთად მოვიპოვოთ“- წერს ეკა ბესელია სოციალურ ქსელში.

მმართველი პარტიიდან გარიცხული დეპუტატის, დავით ჭიჭინაძის განცხადებით, სოციალურ ქსელში მიზანმიმართულად ვრცელდება მისი ყოფილი თანაგუნდელის, ეკა ბესელიას პირადი ცხოვრების შესახებ ინფორმაცია.

საქმეზე გამოძიება უკვე დაიწყო შინაგან საქმეთა სამინისტრომ. დავით ჭიჭინაძე უწყებაში უკვე გამოიკითხა.

ყველა სიახლე

ელექტროენერგია

06 დეკემბერი 2019, 11:55

ეკონომიკა

ელექტროენერგიის გენერაციისას წარმოქმნილი სასადგურე დანაკარგები აღარ დაიბეგრება

საქართველოს ბიზნესასოციაციის (BAG) მიმართვის საფუძველზე შემოსავლების სამსახურმა მიიღო გადაწყვეტილება, რომლის მიხედვითაც ელექტროენერგიის გენერაციისას წარმოქმნილი სასადგურე დანაკარგები აღარ დაიბეგრება. ინფორმაციას ამის შესახებ საქართველოს ბიზნესასოციაცია ავრცელებს.

 ადამ კიზნინგერი 

06 დეკემბერი 2019, 11:50

საქართველო

კინზინგერი: სავაჭრო გზა, რომელიც საქართველოზე გადის, უაღრესად მნიშვნელოვანია, რათა რუსეთსა და ირანს გავლენის შესაძლებლობები წაერთვას

„მოხარულნი ვიქნებით, რომ ვიხილოთ თავისუფალი ვაჭრობის შეთანხმება საქართველოსთან“, - ამერიკელმა კონგრესმენმა ადამ კინზინგერმა ამის შესახებ პარლამენტის საგარეო ურთიერთობათა კომიტეტის თავმჯდომარესთან ირაკლი ბერაიასთან შეხვედრის შემდეგ განაცხადა.

ზურაბ ჟვანიას ვარსკვლავი

06 დეკემბერი 2019, 11:46

საქართველო

ევროპის უნივერსიტეტში ზურაბ ჟვანიას სახელობის ვარსკვლავი გაიხსნა

ევროპის უნივერსიტეტში ზურაბ ჟვანიას სახელობის ვარსკვლავი და დარბაზი გაიხსნა. ცერემონიას საქართველოს ყოფილი პრემიერმინისტრის ოჯახის წევრებთან ერთად ქვეყნის მეოთხე პრეზიდენტი გიორგი მარგველაშვილი, ევროკავშირის ელჩი და გაეროს მუდმივი წარმომადგენელი დაესწრნენ.

06 დეკემბერი 2019, 11:32

საქართველო

ექიმ ვაჟა გაფრინდაშვილის გატაცების საკითხი ციხელაშვილმა ბრიუსელში გამართულ შეხვედრებზე განიხილა

ბრიუსელში სამუშაო ვიზიტით მყოფი სახელმწიფო მინისტრი ქეთევან ციხელაშვილი შეხვედრებს მართავს. საუბრის მთავარი თემა განგრძობითი ოკუპაცია და მისით გამოწვეული მძიმე შედეგებია. სახელმწიფო მინისტრის პრესსამსახურის ინფორმაციით, ციხელაშვილი ევროპარლამენტის სოციალ-დემოკრატიული ფრაქციის საერთაშორისო მდივანს კატი პირის და ევროპარლამენტის სამხრეთ კავკასიის დელეგაციის ხელმძღვანელს, მარინა კალიურანდს შეხვდა.

საქართველო ეუთო

06 დეკემბერი 2019, 11:16

საქართველო

ეუთოში საქართველოს მეგობართა ჯგუფი დღეს ერთობლივ განცხადებას მიიღებს

საქართველოს მეგობართა ჯგუფი ეუთოში დღეს ერთობლივ განცხადებას მიიღებს. მათი გზავნილი უცვლელია: საერთაშორისო საზოგადოება ერთსულოვანია რუსეთის აგრესიული ქმედებების წინააღმდეგ და ოკუპაციის უმძიმესი შედეგების მიმართ. მეგობართა ჯგუფი 2014 წელს შეიქმნა და ერთობლივ განცხადებებს 2016 წლიდან იღებს.

უმრავლესობის სხდომა

06 დეკემბერი 2019, 11:07

საქართველო

„ქართული ოცნების“ ოფისში უმრავლესობის სხდომა მიმდინარეობს

პარტია „ქართული ოცნების“ ცენტრალურ ოფისში საპარლამენტო უმრავლესობის სხდომა იმართება. შეხვედრა 11:00 საათზე დაიწყო. სხდომაზე ერთ-ერთი განსახილველი საკითხი საარჩევნო სისტემა, მათ შორის მაჟორიტარი დეპუტატების ნაწილის მიერ მომზადებული ის კანონპროექტი იქნება, რომელიც სრულად მაჟორიტარული სისტემის ამოქმედებას ეხება.

სპორტი

06 დეკემბერი 2019, 11:05

სპორტი

მჯდომარე ფრენბურთში საერთაშორისო ტურნირი საქართველოს ნაკრებმა მოიგო

თბილისის პარასპორტის განვითარების ცენტრში, მჯდომარე ფრენბურთში გამართული საერთაშორისო ტურნირი საქართველოს ნაკრების გამარჯვებით დასრულდა. მეორე ადგილზე უნგრეთის გუნდი გავიდა, მესამე ადგილი კი კიდევ ერთმა ქართულმა გუნდმა „ინვიქტუს“ დაიკავა. ტურნირის დასრულების შემდეგ დაჯილდოების ცერემონიალი გაიმართა.

საპროტესტო აქცია ბათუმი

06 დეკემბერი 2019, 11:03

საქართველო

„ნაციონალური მოძრაობა“ ბათუმში საპროტესტო აქციას მართავს

„ნაციონალური მოძრაობის“ წევრები ბათუმში საპროტესტო აქციას მართავენ. მსვლელობის მონაწილეთა მთავარი მოთხოვნა პროპორციული სისტემით საპარლამენტო არჩევნების ჩატარებაა. აქციაში „გირჩის“, „ევროპული საქართველოს“, „ახალი საქართველოსა“ და „სამოქალაქო მოძრაობის“ წარმომადგენლებიც მონაწილეობენ.

ყალბი ფული

06 დეკემბერი 2019, 10:46

ძალოვნები

უცხო ქვეყნის მოქალაქეები საქართველოში დიდი ოდენობით ყალბი ფულის გასაღების ბრალდებით დააკავეს

გამოძიებით დადგინდა, რომ ბრალდებულებმა საქართველოში შემოიტანეს და ქვემო ქართლის რეგიონში გაასაღეს 20 ცალი ყალბი 500-ევროიანი კუპიურა. საგამოძიებო მოქმედებების შედეგად 10 000 ევროს ოდენობის ყალბი კუპიურაა ამოღებული. გამოძიება სსკ-ის 212-ე მუხლის მე-2 ნაწილით მიმდინარეობს.

ლუის ჰემილტონი

06 დეკემბერი 2019, 10:04

სპორტი

წლის საუკეთესო ავტომრბოლელი ლუის ჰემილტონი გახდა

ფორმულა 1-ის ოფიციალურმა ვებგვერდმა 2019 წლის სეზონის შედეგების მიხედვით ავტომრბოლელთა რეიტინგი გამოაქვეყნა. სიის პირველ ადგილზე მსოფლიო ჩემპიონი ლუის ჰემილტონი მოხვდა, რომელმაც 2019 წელს გამართულ ფორმულა 1-ის 21 რბოლიდან 11 მოიგო.

ნიკა გვარამია

06 დეკემბერი 2019, 09:51

ძალოვნები

ნიკა გვარამია სუსში გამოკითხვაზე მისვლას არ აპირებს

გვარამია მოწმის სახით არის დაბარებული. გამოკითხვაზე გამოცხადება ნებაყოფლობითია და უარის შემთხვევაში გვარამიას მაგისტრატ მოსამართლესთან ჩვენების მისაცემად დაიბარებენ. Imedinews-ს სახელმწიფო უსაფრთოების სამსახურში განუცხადეს, რომ გვარამია მიმდინარე გამოძიების ფარგლებშია დაბარებული, თუმცა სხვა დეტალებზე უწყება ჯერ არ საუბრობს.

პარიზი საპროტესტო აქცია

06 დეკემბერი 2019, 09:37

მსოფლიო

პარიზში საპენსიო რეფორმის მოწინააღმდეგეთა დემონსტრაციაზე 71 ადამიანი დააკავეს

საფრანგეთის დედაქალაქ პარიზში საპენსიო რეფორმის მოწინააღმდეგეთა დემონსტრაციაზე 71 ადამიანი დააკავეს. ინფორმაციას ამის შესახებ BBC ავრცელებს. მისი ცნობით, დემონსტრაციები ქვეყნის 40 ქალაქში გაიმართა. ქვეყნის მასშტაბით საპროტესტო აქციაზე 800 ათასზე მეტი ადამიანი გამოვიდა.

დევიდ ბექჰემი

06 დეკემბერი 2019, 09:19

ტაბლოიდი

მართვის მოწმობის აღდგენის შემდეგ დევიდ ბექჰემი კვლავ სკანდალში გაეხვა

დევიდ ბექჰემი მართვის მოწმობის აღდგენიდან რამდენიმე კვირაში კვლავ სკანდალში გაეხვა. როგორც პაპარაცების მიერ გადაღებულ ფოტოებზე ჩანს, 44 წლის ფეხბურთელმა ავტომობილი მუნიციპალური ტრანსპორტის ზოლში გააჩერა, დაახლოებით 20 წუთი ჩართული ძრავით იდგა და მობილური ტელეფონით სარგებლობდა.

პენტაგონი

06 დეკემბერი 2019, 08:52

მსოფლიო

CNN: აშშ ახლო აღმოსავლეთში დამატებით 7000-მდე ჯარისკაცს გაგზავნის

აშშ-ის თავდაცვის სამინისტრო ახლო აღმოსავლეთში რამდენიმე ათასი ჯარისკაცის გაგზავნის შესაძლებლობას განიხილავს, რათა ირანის მიერ ერაყში მოკლე მანძილზე მფრინავი რაკეტების შეტანის შემდეგ რეგიონში საჰაერო უსაფრთხოება უზრუნველყოს. ამის შესახებ ტელეკომპანია CNN-ს პენტაგონის რამდენიმე თანამშრომელმა განუცხადა.

ანგელა მერკელი კასიმ-ჟომარტ ტოკაევი

06 დეკემბერი 2019, 08:38

მსოფლიო

მერკელი ჰიმნს ისევ მჯდომარე მდგომარეობაში უსმენს. ვიდეო

გერმანიის კანცლერმა ანგელა მერკელმა ოფიციალურ შეხვედრაზე სახელმწიფო ჰიმნებს ისევ მჯდომარე მდგომარეობაში მოუსმინა. მერკელისა და ყაზახეთის პრეზიდენტის, კასიმ-ჟომარტ ტოკაევის შეხვედრის ვიდეოკადრები ყაზახურმა ტელევიზიამ გაავრცელა.

Saudi Aramco

06 დეკემბერი 2019, 08:18

ეკონომიკა

Saudi Aramco-მ აქციების საბოლოო ფასი დაადგინა

საუდის არაბეთის სახელმწიფო ნავთობკომპანია Saudi Aramco-მ აქციების პირველადი განთავსების ფარგლებში თავისი აქციების საბოლოო ფასი დაადგინა. ერთი აქციის ფასი 32 რიალი (8,53 დოლარი) იქნება. ინფორმაცია ამის შესახებ კომპანიის ვებგვერდზე გამოქვეყნდა.

მულანი

06 დეკემბერი 2019, 00:56

კულტურა

Disney-მ „მულანის“ ტრეილერი გამოაქვეყნა

კომპანია Disney-მ რეჟისორ ნიკი კაროს ფილმ „მულანის“ ტრეილერი გამოაქვეყნა. სურათი 1998 წლის მულტფილმის ეკრანიზაციაა. სიუჟეტის მიხედვით, ახალგაზრდა გოგო თავს კაცად ასაღებს და ჯარში მიდის. შედეგად ის ქვეყნის ერთ-ერთ ყველაზე დიდი მეომარი ხდება. „მულანის“ პრემიერა 2020 წლის 27 მარტს გაიმართება.

დონალდ ტრამპი

06 დეკემბერი 2019, 00:40

მსოფლიო

ტრამპი: აშშ ირანში პროტესტის მონაწილეთა გვერდით დგას

აშშ-ის პრეზიდენტი თეირანს აკრიტიკებს. დონალდ ტრამპის განცხადებით, აშშ პროტესტის მონაწილეთა გვერდით დგას. ამასთან დაკავშირებით ტრამპმა თეთრ სახლში გაეროს უსაფრთხოების საბჭოს მუდმივ წარმომადგენლებთან შეხვედრის დაწყებამდე განაცხადა. Amnesty International-მა ორშაბათს პროტესტის სულ მცირე 208 მონაწილის გარდაცვალების შესახებ განაცხადა.

ბილი აილიში

06 დეკემბერი 2019, 00:20

კულტურა

ბილი აილიშმა ახალი ვიდეორგოლი წარადგინა

მომღერალმა ბილი აილიშმა სიმღერაზე „xanny“ ვიდეორგოლი წარადგინა. ამის შესახებ Rolling Stone-ი წერს. გამოცემის ინფორმაციით, კომპოზიცია აილიშის ალბომში „When We All Fall Asleep, Where Do We Go?“ შედის, რგოლის რეჟისორი კი თავად 17 წლის მომღერალია. „ძალიან მიხარია, რომ ჩემი სარეჟისორო დებიუტი გაგიზიარეთ“, - განაცხადა აილიშმა.

მიტროპოლიტი გერასიმე

05 დეკემბერი 2019, 23:58

საქართველო

ზუგდიდის მიტროპოლიტი ბერის დაკავებაზე: პასუხისმგებლობას არ ვიხსნით

ნარკოდანაშაულის ბრალდებით დაკავებული ბერის, გიგა ქავთარაძის საქმესთან დაკავშირებით ზუგდიდისა და ცაიშის მიტროპოლიტმა გერასიმემ კომენტარი გააკეთა. დაკავებულის უფლებადამცველის ინფორმაციით, ბერი დანაშაულს აღიარებს. ათონის მთაზე მოღვაწე ბერი და მასთან ერთად ერთი ადამიანი 4 დეკემბერს დააკავეს.