27 ივნისი 2026, 21:23 / სანდო წყარო

ლევან მაჭავარიანი: ჩვენს, ევროკავშირსა და აშშ-ის ყოფილ ადმინისტრაციას შორის დაძაბული ურთიერთობა დაიწყო იმ დროს, როდესაც დაიწყო რუსეთის აგრესია უკრაინაში, ევრობიუროკრატებმა იცოდნენ, რომ საქართველო მეორე პროქსი ქვეყნად დასჭირდებოდათ და მათ „ქართული ოცნების" იმედი არ ჰქონდათ

ლევან მაჭავარიანი

ლევან მაჭავარიანი

ჩვენს, ევროკავშირსა და აშშ-ის ყოფილ ადმინისტრაციას შორის დაძაბული ურთიერთობა დაიწყო იმ დროს, როდესაც დაიწყო რუსეთის აგრესია უკრაინაში, ევრობიუროკრატებმა იცოდნენ, რომ საქართველო მეორე პროქსი ქვეყნად დასჭირდებოდათ და მათ „ქართული ოცნების" იმედი არ ჰქონდათ, - განაცხადა ფრაქცია „ქართული ოცნების" თავმჯდომარის მოადგილე ლევან მაჭავარიანმა გადაცემაში „ღია ეთერი" .

მისივე თქმით, გაპრეზიდენტების შემდეგ ტრამპმა ძალიან ბევრ რაღაცას დაარქვა თავისი სახელი, მათ შორის ამ ომსაც დაარქვა, რომ ეს არის პროქსი ომი დასავლეთსა და რუსეთს შორის და სატელიტ ქვეყნად გამოყენებულია უკრაინა.

„ჩვენსა და ევროკავშირს შორის არის ძალიან დაძაბული ურთიერთობა. ასეთი ურთიერთობა იყო ჩვენსა და აშშ-ის ყოფილი ადმინისტრაციას შორის, თუმცა, შეიცვალა ადმინისტრაცია და საზოგადოება ხედავს, რომ ნაბიჯ-ნაბიჯ ყველაფერი კეთდება იმისთვის, რომ აღდგეს რეალური სტრატეგიული პარტნიორობა და რა სიგნალებიც, ურთიერთობები და ლაპარაკიც არის ერთმანეთს შორის, ჩვენ გვაქვს ძალიან პოზიტიური მოლოდინები, რომ ეს ყველაფერი ასე იქნება. თუმცა, ევროკავშირის მმართველ კლასთან რჩება სერიოზული პრობლემები, რადგან ეს ის მმართველი კლასია, რომელიც 2022 წლიდან მართავს ბრიუსელს და სწორედ იმ დროს იწყება დაძაბული ურთიერთობა ჩვენს, ევროკავშირსა და ყოფილ ადმინისტრაციას შორის, როდესაც დაიწყო რუსეთის აგრესია უკრაინაში. ბევრი ფილოსოფია არ არის საჭირო და ჩვენი მოქალაქეების უდიდესი უმრავლესობა დარწმუნებულია იმ სიმართლეში, რასაც „ქართული ოცნება" ვსაუბრობთ. მიუხედავად ძალიან დიდი წნეხისა და ზეწოლისა, ჩვენ უარი განვაცხადეთ, რომ საქართველო გამოყენებულიყო პროქსი ქვეყნად, ისე, როგორც გამოიყენეს უკრაინა. როდესაც ბატონი ტრამპი გახდა აშშ-ის პრეზიდენტი, მან ძალიან ბევრ რაღაცას დაარქვა თავისი სახელი. მათ შორის ამ ომსაც დაარქვა, რომ ეს არის პროქსი ომი დასავლეთსა და რუსეთს შორის და სატელიტ ქვეყნად გამოვიყენეთო უკრაინა. დასავლეთში ის გულისხმობდა ყოფილ ადმინისტრაციასა და დღევანდელ ბრიუსელს. ბატონი ტრამპი ძალიან ხშირად საუბრობს წინა ადმინისტრაციაში ე.წ. „დიფსტეიტის“ გავლენებზე, ევრობიუროკრატებზე ბრიუსელის მმართველი კლასიც იმართება ამ ძალებისგან. არაფორმალური ოლიგარქიული ძალების მხრიდან. როდესაც ეს ომი უნდა დაწყებულიყო და იცოდნენ, რომ საქართველო მეორე პროქსი ქვეყნად დასჭირდებოდათ, „ქართული ოცნების" იმედი არ ჰქონდათ, რომ გადაგვადგმევინებდნენ ისეთ ნაბიჯებს, რაც გამოიწვევდა ჩვენი ქვეყნის ნგრევას", - განაცხადა მაჭავარიანმა.

მან ნაბიჯ-ნაბიჯ გაიხსენა ყველა ქმედება, თუ როგორ ცდილობდნენ ევრო ბიუროკრატები და აშშ-ის ყოფილი ადმინისტრაცია, რომ საქართველოში სიტუაცია რევოლუციისა და რადიკალიზმისკენ წასულიყო.

„შესაბამისად, პირველი ნაბიჯი მათ გადადგეს მაშინ, როდესაც მიხეილ სააკაშვილი შემოაპარეს ომის დაწყებამდე 1 წლით ადრე საქართველოში იმისთვის, რომ აქ სიტუაცია რადიკალიზმისკენ წასულიყო და რომ არ მომხდარიყო მიხეილ სააკაშვილის დაკავება. ეს ყველაფერი ასეც მოხდებოდა და თუკი მიხეილ სააკაშვილს დააბრუნებდნენ ხელისუფლებაში, იგი ყველა იმ ნაბიჯს გადადგამდა, რასაც მას მიუთითებდნენ. ეს არ გამოუვიდათ.

ამის შემდეგ ომის დაწყებამდე გაიმართა ორი შეხვედრა, ერთი თებერვლის დასაწყისში, ომის დაწყებამდე და მეორე ომის დაწყებიდან რამდენიმე დღეში, რომელზეც ჩვენ ასე ღიად არ ვსაუბრობთ, ვინაიდან არ ვკვეთთ რაღაც წითელ ხაზებს ჩვენი ქვეყნის უსაფრთხოებიდან გამომდინარე, თუმცა სიტუაცია რომ ყოფილიყო იმგვარი, რომ სასწორზე ყოფილიყო ჩვენი ქვეყნის უსაფრთხოება, ჩვენ ძალიან ბევრ დეტალს გავასაჯაროებდით. ამ ორი შეხვედრის შემდეგ იყო ბატონი ბიძინა ივანიშვილის შეხვედრა კელი დეგნანთან, სადაც შინაარსი ერთი და იგივე იყო, რომ საქართველო უნდა გამხდარიყო მეორე ფრონტი. იქ იყო გარკვეული დაპირებები. როდესაც ნახეს ამ ძალებმა, რომ ამ გზით ვერ დაიყოლიეს „ქართული ოცნება", გადაწყვიტეს, რომ ზეწოლის მექანიზმები აემუშავებინათ და ბატონ ზელენსკის გააწვევინეს ელჩი. მათი გეგმა იყო შემდეგი, რომ უკრაინის ადმინისტრაციას უნდა მოეთხოვა შეიარაღების გადაცემა უკრაინისთვის, მთავრობის ოფიციალური ნებართვით, მებრძოლი მოხალისეების ჩარტერული რეისით გაგზავნა და ასევე სანქციების დაწესება რუსეთისთვის. ჩვენ ამ მოთხოვნაზე უარი ვთქვით და ამის გამო ბატონმა ზელენსკიმ გაიწვია ელჩი. თქვენ კარგად გახსოვთ, ომის დაწყებიდან რამდენიმე დღეში, მდიდარმა „ენჯეოებმა“ გამოიყვანეს ხალხი ქუჩაში, ბევრი ადამიანი შეცდომაში შეიყვანეს და მოითხოვდნენ, რომ ჩვენ ეს სამი მოთხოვნა დაგვეკმაყოფილებინა. როდესაც ჩვენ ეს ყველაფერი გადავაგორეთ, ამის შემდეგ ეს ძალები დარწმუნდნენ, რომ ასე ჩვენ ვერ გვაიძულებდნენ და ჩამოყალიბდნენ, რომ აუცილებლად რევოლუცია უნდა მომხდარიყო საქართველოში.

შემდეგ როგორ განვითარდა მოვლენები, მიუხედავად იმისა, რომ კანდიდატის სტატუსის ყველა კრიტერიუმით ჩვენ ვასწრებდით მოლდოვასაც და უკრაინასაც, ჩვენ დაგვსაჯეს და 2022 წლის ივნისი იყო, როდესაც დაიწყო მორიგი სერიოზული გამოსვლები რუსთაველზე და აპრილში აკერმანის ტრენინგები იმართებოდა, სადაც საუბარი იყო „ქართული ოცნება" კანდიდატის სტატუსს რომ ვერ აიღებს ჩვენ ეს გეგმა უნდა განვახორციელოთო. დაიწყო ეს სერიოზული აქციები, ლომჯარია, გიგაური, ოპოზიციური პარტიები სცენაზე ადიოდნენ და ამბობდნენ, რომ ხელისუფლება უნდა გადადგეს და ჩვენ ტექნიკურ მთავრობას ჩამოვაყალიბებთო და ა.შ. ესეც გადავიარეთ.

შემდეგ არჩევნების დროს გადაწყვიტა ბრიუსელმა, რომ რადიკალური ოპოზიციისთვის ჩაეტარებინა არჩევნები, რომ ჩვენ დავემარცხებინეთ. ანტისამთავრობო მიტინგებზე აგზავნიდნენ თავიანთ მინისტრებს და ა.შ. ქართველი ხალხი აქაც მყარად დადგა. გაიაზრეს, რომ ეს იყო ფიზიკური და სულიერი გადარჩენის არჩევნები და ჩვენ ძალიან დიდი ანგარიშით დავამარცხეთ ისინი. საბოლოო ჯამში საუბრობდნენ, რომ ეუთო/ოდირის ანგარიში იქნებოდა მათთვის საბოლოო გზამკვლევი, რომ შეეფასებინათ არჩევნები. საბოლოო ჯამში, ეუთო/ოდირის ანგარიშში ეწერა, რომ საქართველოს ჰყავს არჩეული მთავრობა, ცესკომ მოახდინა ადმინისტრირება მაღალ დონეზე და ა.შ. არ მოეწონათ ეს ანგარიში და როგორი გაშავების კამპანია დაიწყეს ეუთო/ოდირის", - აღნიშნა მაჭავარიანმა.

ყველა სიახლე

არჩილ გორდულაძე

27 ივნისი 2026, 22:35

პოლიტიკა

არჩილ გორდულაძე: დიახ, ჩვენთვის მნიშვნელოვანია 78-ე მუხლი. უბრალოდ, ჩვენ კონსტიტუციას უკუღმა კი არ ვკითხულობთ, 78-ე მუხლიდან კი არ ვიწყებთ კონსტიტუციის კითხვას, არამედ პირველი მუხლიდან

„დიახ, ჩვენთვის მნიშვნელოვანია 78-ე მუხლი. უბრალოდ, ჩვენ კონსტიტუციას უკუღმა კი არ ვკითხულობთ, 78-ე მუხლიდან კი არ ვიწყებთ კონსტიტუციის კითხვას, არამედ პირველი მუხლიდან“, - განაცხადა გადაცემაში „ღია ეთერი-დებატები“ იურიდიულ საკითხთა საპარლამენტო კომიტეტის თავმჯდომარე არჩილ გორდულაძემ ოპონენტების პასუხად.

ილია ღლონტი

27 ივნისი 2026, 22:27

პოლიტიკა

ილია ღლონტი: უამრავი რამ არ მომწონს ევროკავშირში, მათ შორის მიგრაციის პოლიტიკა

„როდესაც ამ ქვეყანაში რეალური პრობლემები გვაქვს გადასაწყვეტი, გვაქვს რეალური, მათ შორის სუვერენიტეტის გამოწვევები, ჩვენ ვსაუბრობთ რაღაც შეთქმულების თეორიებზე, რომელიც რეალური გეოპოლიტიკით, რეალური ეკონომიკით ვერ აიხსნება. სამწუხაროდ, ქართველი ხალხის ნაწილი შედის შეცდომაში და ვისურვებდი, რაც შეიძლება ბევრი დრო გვქონდეს ამაზე სასაუბროდ არგუმენტირებულად და შინაარსობრივად. იმედია, ამის შესაძლებლობა მოგვეცემა“, - აღნიშნა ილია ღლონტმა.

საბა ბუაძე

27 ივნისი 2026, 22:22

პოლიტიკა

საბა ბუაძე: თუ გგონიათ, რომ ამ ევროკავშირის რეზოლუციებში ყველაფერს ვეთანხმები, ძალიან ცდებით. რა თქმა უნდა, რეზოლუციები არის პოლიტიკური დოკუმენტები და იქ ყოველთვის ყველაფერს ვერ დაეთანხმები

თუ გგონიათ, რომ ამ ევროკავშირის რეზოლუციებში ყველაფერს ვეთანხმები, ძალიან ცდებით. რა თქმა უნდა, რეზოლუციები არის პოლიტიკური დოკუმენტები და იქ ყოველთვის ყველაფერს ვერ დაეთანხმები, - განაცხადა ოპოზიციონერმა საბა ბუაძემ გადაცემაში „ღია ეთერი-დებატები".

27 ივნისი 2026, 22:13

პოლიტიკა

ლევან მაჭავარიანი: ევროკავშირს, თავისი მიზნებიდან გამომდინარე დღეს სჭირდება ძალიან დალაგებული ურთიერთობა საქართველოსთან. რატომ არიან გაბუტულ რეჟიმში, იმიტომ რომ ევროკავშირი თავის პოლიტიკას ვერ აყალიბებს

როგორც მან აღნიშნა, ბრიუსელი არ აყალიბებს იმ დღის წესრიგს, რომელიც ევროკავშირს სჭირდება. „სამწუხაროდ, ბრიუსელის დღევანდელი მმართველი კლასი არ არის დამოუკიდებელი, ევროკავშირს დღეს უკვე სჭირდება დალაგებული ურთიერთობა საქართველოსთან“, - აღნიშნა მაჭავარიანმა.

27 ივნისი 2026, 22:11

მსოფლიო

Reuters: ათასობით უნგრელი შეუერთდა ბუდაპეშტში პრაიდის პირველ მსვლელობას ორბანის დამარცხების შემდეგ

მემარჯვენე ლიდერის, ვიქტორ ორბანის აპრილის არჩევნებში დამარცხების შემდეგ, ბუდაპეშტში გამართულ პირველ ყოველწლიურ პრაიდ მსვლელობას 10 000-ზე მეტი უნგრელი შეუერთდა.

დავით ქართველიშვილი

27 ივნისი 2026, 22:05

პოლიტიკა

დავით ქართველიშვილი: ბოლო წლებში საქართველო თანდათან ყალიბდება სამხრეთ კავკასიის ერთ-ერთ უმნიშვნელოვანეს გეოეკონომიკურ კვანძად და, ამ ფონზე, აფხაზეთისთვის სტრატეგიული რისკი არა საქართველოსთან ინტეგრაცია, არამედ ამ პროცესებს მიღმა დარჩენაა

„ხალხის ძალის“ წევრი დავით ქართველიშვილი სოციალურ ქსელში ვრცლად აანალიზებს, თუ რა პერსპექტივები შეიძლება ჰქონდეს აფხაზეთს პოლიტიკური და ეკონომიკური მიმართულებით იმ შემთხვევაში, თუ ის საქართველოსთან ინტეგრაციას აირჩევს. თვალსაჩინოებისთვის დავით ქართველიშვილს ვრცელ პოსტში ახლად ჩამოყალიბებული და აღიარებული კიურასაოს მაგალითი მოჰყავს.

27 ივნისი 2026, 22:03

პოლიტიკა

ილია ღლონტი: კი, რა თქმა უნდა, 2024 წელს აქციები მშვიდობიანი იყო, სანამ პოლიციის ძალადობა დაიწყებოდა

„კი, რა თქმა უნდა. სანამ პოლიციის ძალადობა დაიწყებოდა“, - ასე უპასუხა გადაცემაში „ღია ეთერი-დებატები“ მოძრაობა „ქართული რესპუბლიკას“ წარმომადგენელმა ილია ღლონტმა არჩილ გორდულაძის კითხვას, იყო თუ არა 2024 წელს აქციები მშვიდობიანი.

საბა ბუაძე

27 ივნისი 2026, 21:49

პოლიტიკა

საბა ბუაძე: სოფლის მეურნეობაში ფულს რომ ჩაასხამ მილიარდებს და სოფლის მეურნეობის პროდუქტის წარმოება რომ შემცირდება, ეგაა შეურაცხყოფა

დააცარიელეთ ამ ქვეყნის სოფლები და სოფლები არ დარჩა ამ ქვეყანაში, რომელიც დაცლილი არ არის იმის გამო, რომ თქვენ გადაწყვიტეთ, რომ ხელისუფლების შენარჩუნებისთვის გააკეთოთ ყველაფერი,- განაცხადა ოპოზიციონერმა საბა ბუაძემ გადაცემაში „ღია ეთერი-დებატები".

საბა ბუაძე

27 ივნისი 2026, 21:45

პოლიტიკა

საბა ბუაძე: ყველაზე დიდი ჩრდილი პოლიციას მიაყენეთ თქვენ

„ყველაზე დიდი ჩრდილი პოლიციას მიაყენეთ თქვენ. ყველაზე მეტად პოლიციას ამ ქვეყანაში ნდობა დაუკარგეთ თქვენ და თქვენმა ხელისუფლებამ, როდესაც ჩააყენეთ პარტიის სამსახურში. ნებისმიერი კვლევა ნახეთ. „მასკიანი" ხალხი რომ ათარეშეთ ამ ქვეყნის დედაქალაქში და ორი წელია ამბობთ, რომ ვერ გავიგეთ ვინ იყოო, ეგ იყო პოლიციისთვის ჩრდილის მიყენება და სამარცხვინო ქმედება", - აღნიშნა საბა ბუაძემ.

არჩილ გორდულაძე

27 ივნისი 2026, 21:37

პოლიტიკა

არჩილ გორდულაძე: 1500 ლარი კი არა, 2000 ლარი კი არა, არც 15 000 ლარი და 150 000 ლარი არ არის ჩვენი გუნდისთვის საკმარისი თითოეული ჯარისკაცისთვის. არ არის ეს საკმარისი ერთი მარტივი მიზეზიდან გამომდინარე, რომ სამშობლოს მსახურება ფულში ვერანაირად დაითვლება

1500 ლარი კი არა, 2000 ლარი კი არა, არც 15 000 ლარი და 150 000 ლარი არ არის ჩვენი გუნდისთვის საკმარისი თითოეული ჯარისკაცისთვის. არ არის ეს საკმარისი ერთი მარტივი მიზეზიდან გამომდინარე, რომ სამშობლოს მსახურება ფულში ვერანაირად ვერ დაითვლება ,- ასე უპასუხა საპარლამენტო კომიტეტის თავმჯდომარემ არჩილ გორდულაძემ გადაცემაში „ღია ეთერი-დებატები“ ილია ღლონტის კითხვის საპასუხოდ საკმარისია თუ არა ხელფასი, რომელიც ჯარისკაცებს აქვთ.

არჩილ გორდულაძე

27 ივნისი 2026, 21:29

პოლიტიკა

არჩილ გორდულაძე ევრობიუროკრატებზე: თურმე ათჯერ საქართველოს მოსახლეობას შეგნებული, სწორი გადაწყვეტილება არ მიუღია არჩევნებში, როდესაც კოლექტიურ „ნაცმოძრაობას“ ამარცხებდა და თურმე ევრობიუროკრატიის მოქმედ შემადგენლობას სწორად წარმოუდგენია, რა არის საქართველოს მომავალი

თურმე ათჯერ საქართველოს მოსახლეობას შეგნებული, სწორი გადაწყვეტილება არ მიუღია არჩევნებში, როდესაც კოლექტიურ „ნაცმოძრაობას" ამარცხებდა და თურმე ევრობიუროკრატიის მოქმედ შემადგენლობას სწორად წარმოუდგენია, რა არის საქართველოს მომავალი, - განაცხადა იურიდიულ საკითხთა საპარლამენტო კომიტეტის თავმჯდომარემ არჩილ გორდულაძემ გადაცემაში „ღია ეთერი-დებატები“.

ლევან მაჭავარიანი

27 ივნისი 2026, 21:28

პოლიტიკა

ლევან მაჭავარიანი: ჯარისკაცის ხელფასზე ვერასდროს ვიტყვი საკმარისია, ვინაიდან ისინი თავს სწირავენ თავიანთი სამშობლოსთვის. ისევე, როგორც მასწავლებლის ხელფასი, პოლიციელის, ექიმის ხელფასი

ჯარისკაცის ხელფასზე ვერასდროს ვიტყვი საკმარისია, ვინაიდან ისინი თავს სწირავენ თავიანთი სამშობლოსთვის. ისევე, როგორც მასწავლებლის ხელფასი, პოლიციელის, ექიმის ხელფასი, - განაცხადა გადაცემაში „ღია ეთერი-დებატები“ საპარლამენტო ფრაქცია „ქართული ოცნების“ თავმჯდომარის პირველმა მოადგილე ლევან მაჭავარიანმა ოპონენტების პასუხად.

მაკა ბოჭორიშვილი

27 ივნისი 2026, 21:27

პოლიტიკა

მაკა ბოჭორიშვილი: ბრიუსელის მცდელობა, იზოლაციის პოლიტიკით უპასუხოს საქართველოს, ქვეყანას, რომელიც ევროპის დაკავშირებადობისთვის სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია და წლების განმავლობაში სანდო პარტნიორია, არა მხოლოდ უსამართლოა, არამედ სტრატეგიული შეცდომაა

„ისტორიის მანძილზე დიდი ცვლილებები ცდიდა ერების სიბრძნეს, სიმამაცესა და ხედვას. სამყარო წინ მიიწევს არა მაშინ, როდესაც გამოწვევები ქრება, არამედ მაშინ, როდესაც საზოგადოებები ერთად პოულობენ მათი გადალახვის გზებს. ასეთ დროს დიალოგი აუცილებლობაა და არა არჩევანი. თანამშრომლობა კი არის საფუძველი, რომელზეც მდგრადი მშვიდობა, სტაბილურობა და პროგრესი შენდება. ჩვენ გვჯერა, რომ თანამედროვე მსოფლიოში წარმატებას მიაღწევს ის, ვისაც შეუძლია, იყოს ღია, კონკურენტუნარიანი და სანდო“, – განაცხადა საგარეო საქმეთა მინისტრმა.

27 ივნისი 2026, 21:21

პოლიტიკა

ლევან მაჭავარიანი საბა ბუაძეს: წარმოდგენა არ გაქვთ, მოდიხართ და გვესაუბრებით რეზოლუციებზე, თქვენ ახლა გიყურებენ თქვენი გუნდის ყოფილი წევრები და სავარაუდოდ ფიქრობენ, რომ ამ ადამიანს ჩვენს პარტიაში რა უნდოდაო

ჩვენ არ ვარღვევთ სანქციებს და ეს დაადასტურა ვინც კი ამ საკითხებში კომპეტენტურია, - განაცხადა გადაცემაში „ღია ეთერი-დებატები“ საპარლამენტო ფრაქცია „ქართული ოცნების“ თავმჯდომარის პირველმა მოადგილემ ლევან მაჭავარიანმა, რითიც უპასუხა პოლიტიკოსის, საბა ბუაძის კითხვას, ხდება თუ არა სანქციების გვერდის ავლა.

27 ივნისი 2026, 21:01

პოლიტიკა

არჩილ გორდულაძე: ევროპარლამენტში არიან ევროპარლამენტარები, რომლებისთვისაც წაუკითხავი რეზოლუციების მხარდაჭერა მისაღებია, რადგან მათ უკან მდგომ ძალებს ასე ხელეწიფებათ

„აქამდე ვიცოდით, რომ არსებობდა ერთი ქვეყანა, რომელიც საქართველოს მთელს ტერიტორიაზე იურისდიქციას არ ცნობდა და ასეთი იყო ოკუპანტი ქვეყანა, მაგრამ ახლა აღმოჩნდა, რომ ევროპარლამენტში არიან ევროპარლამენტარები, რომლებმაც დარწმუნებული ვარ, საერთოდ არ იციან საქართველო სად მდებარეობს, მაგრამ მიუხედავად ამისა, წაუკითხავი რეზოლუციების მხარდაჭერა მათთვის მისაღებია, იმიტომ რომ მათ უკან მდგომ ძალებს ასე ხელეწიფებათ“.

არჩილ გორდულაძე

27 ივნისი 2026, 20:50

პოლიტიკა

გორდულაძე საბა ბუაძეს: როდესაც ჩინეთთან დაკავშირებით საუბრობთ, რომ გაეროს რეზოლუციას მხარი არ დაუჭირა, არც ისრაელმა დაუჭირა მხარი და თქვენ რას ამბობთ, ისრაელი ჩვენს ტერიტორიულ მთლიანობას მხარს არ უჭერს?! ეს ხომ ასე არ არის?!

„არსებობს კონკრეტული, სუბიექტური მოცემულობები, რომელიც აქვს როგორც ერთ, ისე მეორე ქვეყანას და ამიტომაც იკავებენ თავს ამ რეზოლუციის მხარდაჭერისგან. რომ ნახოთ, წლიდან წლამდე საქართველოს მხარდამჭერი რეზოლუციის მხარდამჭერთა რაოდენობა იზრდება. აქაც ჩანს საქართველოს საგარეო პოლიტიკის სისწორე და დიპლომატების წარმატებული მუშაობის მაგალითი“, - აღნიშნა არჩილ გორდულაძემ.

არჩილ გორდულაძე

27 ივნისი 2026, 20:49

პოლიტიკა

არჩილ გორდულაძე ხოშტარიაზე: მე არ მინდა, რომ ოთხი შვილის დედასთან დაკავშირებით რაიმე კომენტარი გავაკეთო, ვინაიდან ოთხი შვილის დედა წარსულში სხვაც გვახსოვს, რომელიც სხვადასხვა დანაშაულში იყო მხილებული. მათ შორის, ევროპის მასშტაბითაც შესაძლოა ყოფილიყვნენ ასეთი ადამიანები

იურიდიულ საკითხთა საპარლამენტო კომიტეტის თავმჯდომარე არჩილ გორდულაძე გადაცემაში „ღია ეთერი-დებატები“ გამოეხმაურა ინფორმაციას იმის შესახებ, რომ „კოალიცია ცვლილებისთვის“ ერთ- ერთი ლიდერის, ელენე ხოშტარიას მკურნალი ექიმი, რევმატოლოგი მაკა იოსელიანი და ექიმი, “კოალიცია ცვლილებისთვის” წევრი, ანი ქავთარაძე პენიტენციური სამსახურის დირექტორს გიორგი პატარიძეს ხვდებიან.

ელენე ხოშტარია

27 ივნისი 2026, 20:36

სამართალი

პარტიის ინფორმაციით, ელენე ხოშტარიას ექიმი პენიტენციური სამსახურის დირექტორს ხვდება

„კოალიცია ცვლილებისთვის" ერთ- ერთი ლიდერის, ელენე ხოშტარიას მკურნალი ექიმი, რევმატოლოგი მაკა იოსელიანი და ექიმი, “კოალიცია ცვლილებისთვის” წევრი, ანი ქავთარაძე პენიტენციური სამსახურის დირექტორს გიორგი პატარიძეს ხვდებიან. ინფორმაციას პარტიის პრესსამსახური ავრცელებს.

არჩილ გორდულაძე

27 ივნისი 2026, 20:36

პოლიტიკა

არჩილ გორდულაძე პარლამენტში მომხდარ ინციდენტზე: ბოდიშს ვუხდი საზოგადოებას - ეს არ გვჩვევია არც მე და ჩვენი გუნდის არცერთ წევრს, ეს არ არის ჩვენთვის დამახასიათებელი და კიდევ ერთხელ ბოდიში ყველასთან

გადაცემაში „ღია ეთერი-დებატები“ იურიდიულ საკითხთა საპარლამენტო კომიტეტის თავმჯდომარემ, არჩილ გორდულაძემ გუშინ, პარლამენტში მომხდარი ინციდენტის გამო, საზოგადოებას ბოდიში მოუხადა. როგორც გორდულაძემ აღნიშნა, ყველა ვალდებულია თავი შეიკავოს, მაგრამ არსებობს წითელი ხაზები, რომლის იქითაც თავის შეკავება რთულია.