IMEDI /  17 ივნისი 2020, 09:39 / სანდო წყარო

დონ ბეიკონი: თუკი შეცდომა დავუშვით, ყველა საშუალების გამოყენებით ხმას ავიმაღლებ, მივუბრუნდები ჩემს კოლეგებს და ვეტყვი, რომ ეს პასაჟი უნდა შევასწოროთ

დონ ბეიკონი

დონ ბეიკონი

რესპუბლიკელი კონგრესმენი ნებრასკის შტატიდან, დონ ბეიკონი „ქრონიკის“ ვაშინგტონის ბიუროსთან ექსკლუზიურ ინტერვიუში მის მიერ ხელმოწერილ და 10 ივნისს, თორმეტ ამერიკელ კანონმდებელთან ერთად გამოქვეყნებული ანგარიშის შესახებ საუბრობს.

ანგარიში რესპუბლიკური პარტიის წევრების დამოკიდებულებას ასახავს აშშ-ის ეროვნული ინტერესების შიდა და გარე საფრთხეებთან დაკავშირებით, სადაც ცალკე თავი ეთმობა საქართველოს.

ამ თავის მცირე პასაჟში საუბარია ბიძინა ივანიშვილზე, როგორც პუტინის ახლო მოკავშირეზე, რომელიც თითქოს დაკავებულია საქართველოს დესტაბილიზაციით.

დონ ბეიკონი აცხადებს, რომ ის არ ფლობს ექსპერტულ ინფორმაციას ბიძინა ივანიშვილის შესახებ და ეს პასაჟი ანგარიშში კონგრესის თანამშრომლებისა და ექსპერტების მიერაა შეტანილი.

კონგრესმენი ამბობს, რომ ის მზად არის შეცდომის დამტკიცების შემთხვევაში მიუბრუნდეს საკუთარ კოლეგებს კონგრესში და შეცდომა გამოასწოროს. მან დაადასტურა, რომ ანგარიშის შემუშავებისას ინფორმაციის შეგროვება ყველა წყაროდან ხდება, მათ შორის არასამთავრობო ორგანიზაციებისგან.

ის კეთილგანწობილია, რომ თანასპონსორი გახდეს საქართველოს მხარდამჭერი აქტისა კონგრესში, რადგან მას კიდევ უფრო ახლო ურთიერთობები სურს საქართველოსთან.

„თქვენთან საუბარი მინდა დავიწყო იმ ფაქტის ხაზგასმით, რომ საქართველოს ვხედავთ, როგორც ჩვენი ქვეყნის მოკავშირეს და მთელი გულით მინდა, საქართველოსთან ურთიერთობები გაიზარდოს. საქართველო მძიმე ვითარებაში, მძიმე სამეზობლოშია, რუსეთი გესაზღვრებათ ჩრდილოეთით, თუმცა თქვენ აფასებთ თავისუფლებას, ადამიანის უფლებებს, დემოკრატიას და ამიტომაა, რომ მინდა ჩვენს მეგობრებთან საქართველოში კიდევ გავზარდო ურთიერთობები. მე არ წარმოვადგენ ექსპერტს იმ ინდივიდის შესახებ, რომელზეც თქვენ მეკითხებით. ჩვენ გვყავს ექსპერტები, რომლებიც გვეხმარებიან ინფორმაციის მოგროვებაში და თქვენს მიერ ხსენებულ პერსონაზე ინფორმაცია ჩვენ მათ წარმოგვიდგინეს. ჩვენს გვყავს ექსპერტი თანამშრომლები, რომლებიც სწავლობდნენ რუსეთს, ჩინეთს, ირანს.

მე არ ვაცხადებ, რომ ვარ ექსპერტი ყველა იმ საკითხის, რომელიც ანგარიშში ხვდება, თუმცა ის ნამდვილად ვიცი, რომ საქართველოს გეოსტრატეგიული დონის მნიშვნელობა აქვს ჩვენთვის. კიდევ ერთხელ გეტყვით, რომ თქვენს მიერ ხსენებულ პერსონაზე ინფორმაცია ჩემი ექსპერტიზის გარეთაა და ეს საკითხი ანგარიშში ჩვენი ექსპერტების მიერაა შეტანილი და ჩვენს მიერ მიღებული, ამის გამო მე სრულ პასუხისმგებლობას ვგრძნობ“, - აცხადებს დონ ბეიკონი.

ბეიკონის თქმით, მისი თანამშრომლები ინფორმაციას იღებენ სხვადასხვა წყაროდან, იქნება ეს მედია თუ არასამთავრობო ორგანიზაციები. „ჩვენ თავისუფალი სამყარო ვართ, მედიისა და სიტყვის თავისუფლებით. თუ ჩვენ შეცდომა დავუშვით, მე მივესალმები ყველას, ვინც ხმამაღლა იტყვის, რომ თქვენს მიერ ხსენებული პასაჟი არასწორად მოხვდა ანგარიშში. მე მზად ვარ უკუკავშირისთვის და მე ვიქნები პირველი, ვინც იტყვის, რომ არ წარმოვადგენ ექსპერტს ამ პერსონის შესახებ. თუკი შეცდომა დავუშვით, ყველა საშუალების გამოყენებით ხმას ავიმაღლებ და მივუბრუნდები ჩემს კოლეგებს და ვეტყვი, რომ ეს პასაჟი უნდა შევასწოროთ.

თუკი იქნება მოცემულ პასაჟში გამოთქმული მოსაზრების საწინააღმდეგო მტკიცებულებები, რომ ჩვენ გამიზნულად ვიყავით შეცდომაში შეყვანილები, მაშინ მე მზად ვიქნები, რომ შეცდომა გამოვასწორო. მე მზად ვარ კიდევ ერთხელ შევხედო ფაქტებს და შეცდომის არსებობის შემთხვევაში ვაღიარო ის“, - აღნიშნა კონგრესმენმა.

მისი განცხადებით, აშშ-ის პოლიტიკოსებმა რუსეთის, პუტინისა და მისი მოკავშირეების წინააღმდეგ უფრო მკაცრი და მკვეთრი პოლიტიკა უნდა აწარმოონ.

„მჯერა, რომ ჩვენ უფრო აგრესიულები უნდა ვიყოთ რუსეთის, პუტინისა და მისი მოკავშირეების წინააღმდეგ დამატებითი სანქციების დაწესების იდეის მიმართ, რადგან ჩვენ ვიცით, რომ პუტინს არ აქვს ჩვენი ინტერესები, ის ძირს უთხრის ჩვენს ღირებულებებსა და მოკავშირეობას. დიახ, მე კეთილგანწყობილი ვარ შევუერთდე კონგრესში საქართველოს მხარდამჭერ აქტს, მაგრამ პირველ რიგში ის უნდა წავიკითხო, თუმცა საკმაო ინფორმაცია მაქვს ამ აქტის შესახებ. მე მინდა კიდევ უფრო მეტად ახლო ურთიერთობები საქართველოსთან. მართალი ხართ, ჩვენს პოლიტიკაში უამრავი ინტერესი არსებობს, ჩვენ გვყავს ლობისტები, რომლებიც იბრძვიან გარკვეული პოლიტიკური ინტერესების დასაცავად ან საწინააღმდეგოდ. არსებობენ ლობისტები, რომლებიც უფრო ახლოს არიან საქართველოს ინტერესებთან, თუმცა ჩემი ინტერესია, რომ დავიცვა თავისუფლება, ადამიანის უფლებები, თანასწორობა და ახლო მოკავშირეობა იმ ქვეყნებთან, რომლებიც იზიარებენ ჩვენს ღირებულებებს“, - აცხადებს დონ ბეიკონი.

ყველა სიახლე

15 ივლისი 2020, 01:02

COVID19

საფრანგეთში საშვილოსნოსშიდა კოვიდინფიცირების პირველი შემთხვევა დადასტურდა

საფრანგეთში საშვილოსნოსშიდა კოვიდინფიცირების პირველი შემთხვევა დადასტურდა. ინფორმაციას ამის შესახებ ფრანგული გამოცემა Le Figaro ავრცელებს.

სალიმატა სიმპორე

15 ივლისი 2020, 00:56

სპორტი

ბელარუსში ეჭვობენ, რომ ქალთა საფეხბურთო კლუბის ბურკინაფასოელი მოთამაშე კაცია

კლუბმა დაანონსა, რომ უახლოეს მომავალში მოიყვანს დოკუმენტალურად დადასტურებულ ფაქტებს, სადაც ნათლად არის აღნიშნული, რომ სალიმატა სიმპორეს ეკვატორული გვინეისა და ბურკინა ფასოს ქალთა ნაკრების შემადგენლობაში რამდენიმე შეხვედრა აქვს გამართული.

ბენქსი

15 ივლისი 2020, 00:55

კულტურა

ბენქსიმ ახალი გრაფიტი ლონდონის მეტროში დახატა

ბენქსიმ მისთვის ჩვეული შავი ვირთხები დახატა: ისინი აცემინებენ, პირბადეებს პარაშუტებივით იყენებენ და მათში იმალებიან. ამგვარად მხატვარმა ყურადღება იმ ფაქტზე გაამახვილა, რომ ბევრი ადამიანი ნიღაბს სწორად არ იყენებს.

15 ივლისი 2020, 00:51

COVID19

ესპანეთში დღე-ღამეში კოვიდინფიცირების 666 შემთხვევა დაფიქსირდა

ბოლო 24 საათის განმავლობაში ესპანეთში კორონავირუსით ინფიცირების 666 ახალი შემთხვევა დადასტურდა და 3 ადამიანი გარდაიცვალა. სულ ქვეყანაში კოვიდინფიცირების 303 699 შემთხვევაა გამოვლენილი. მათგან 28 409 ადამიანი ვირუსს ემსხვერპლა.

კახა ბექაური

15 ივლისი 2020, 00:51

პოლიტიკა

კახა ბექაური: სახელმწიფოს ვალდებულებაა, დაიცვას ქვეყნის უსაფრთხოება და მომხმარებლების უფლებები, ამისთვის კი აღსრულების ეფექტური მექანიზმია საჭირო

„ბიზნესთან შეთანხმებასა და კონსენსუსს მივაღწიეთ. კარგია, რომ ჩვენი მოსაზრება გაიზიარეს, რადგან კრიტიკული ინფრასტრუქტურის მფლობელ მობილური და ფიქსირებული სატელეკომუნიკაციო მომსახურების კომპანიებზეა საუბარი“.

არჩილ ბერიანიძე

15 ივლისი 2020, 00:50

სამართალი

ბრალდებულთა ადვოკატებს შსს-ში გიორგი შაქარაშვილის საქმეში არსებული მტკიცებულებები გადაეცათ

შინაგან საქმეთა სამინისტროში გიორგი შაქარაშვილის საქმეში ბრალდებულთა ადვოკატები იმყოფებოდნენ, რომელთაც საქმეში არსებული მტკიცებულებები გადაეცათ. ბრალდებული მორაგბეების არჩილ გაგნიძისა და ვასილ მახარაძის ადვოკატის, ალექსანდრე კობაიძის განცხადებით, მათთვის გადაცემული დოკუმენტები საკმაოდ მოცულობითია.

მაია ქარდავა

15 ივლისი 2020, 00:46

საზოგადოება

მაია ქარდავა იმედოვნებს, რომ წითელი ჯვარი ოკუპანტების მიერ გატაცებული ზაზა გახელაძის მონახულებას მალე შეძლებს

„შემიძლია, დადასტურებით გითხრათ, რომ ჩვენი წარმომადგენლობა ცხინვალში შეხვდა დე ფაქტო ხელისუფლების შესაბამის წარმომადგენლებს, გაიგზავნა ოფიციალური წერილობითი მოთხოვნა, რაც გახლავთ პროცედურა ასეთ შემთხვევაში. პასუხად გვითხრეს, რომ რადგან ის საავადმყოფოში იმყოფება, იქ მოქმედებს კარანტინის რეჟიმი. ამან ცოტა გადადო და შეაყოვნა პროცესი, მაგრამ დიდი იმედი მაქვს, რომ უახლოეს დღეებში ჩვენ ალბათ შევძლებთ ამ ვიზიტს. თუ ვთქვათ კარანტინის გამო უფრო გადაიწევს დროში, იმას მაინც ვეცდებით, რომ მოვიპოვოთ ინფორმაცია მისი ჯანმრთელობის შესახებ, აუცილებლად შევუგზავნოთ მას ოჯახის წერილი და ოჯახს მივაწოდოთ ინფორმაცია. ამ ეტაპზე ვერაფერს ვერ ვამბობ, რადგან ჩვენ ის ჯერ არ გვინახავს, არც მისი ჯანმრთელობის მდგომარეობაზე შეგვიძლია კომენტარი გავაკეთოთ, თუმცა ყოველთვის ხაზგასმით აღნიშნავთ და ახლაც მოგახსენებთ, რომ ამ შემთხვევაში ცხადია, ვმოქმედებთ ოჯახის ინტერესების გათვალისწინებით, იმისათვის, რომ მათ მივაწოდოთ ინფორმაცია საკუთარი ახლობლის მდგომარეობის შესახებ და ბუნებრივია, როდესაც ვიზიტი შედგება უფრო მეტი ინფორმაცია გვექნება და ამას უშუალოდ ოჯახს მივაწვდით“, - განაცხადა ქარდავამ.

ამირან სალუქვაძე

15 ივლისი 2020, 00:37

პოლიტიკა

ამირან სალუქვაძე: როცა მიდიხარ იმაზე, რომ ახალგაზრდების ჯანმრთელობის ხარჯზე შეცდომა დააშვებინო ხელისუფლებას რომელ მორალზეა საერთოდ საუბარი?

„მაგრამ ვის ხარჯზე გააკეთე ეს ნაბიჯი, ვის ხარჯზე გადადგი? იმ ადამიანების ხარჯზე, რომლებიც დაშავდნენ? ანუ როცა დაგჭირდება ამ ადამიანებით მანიპულირებ, თვალზე აკეთებ აქცენტს და ა.შ., როცა დაგჭირდება გავიწყდება ეს ადამიანები და ამბობ, „შეცდომა დავაშვებინე“. როცა მიდიხარ იმაზე, რომ ახალგაზრდების ჯანმრთელობის ხარჯზე შეცდომა დააშვებინო ხელისუფლებას რომელ მორალზეა საერთოდ საუბარი? - აღნიშნა სალუქვაძემ.

გია გაბრიჭიძე

15 ივლისი 2020, 00:33

საზოგადოება

გია გაბრიჭიძე: ბოროტ ძალას სურს, საქართველოში დესტრუქციული სიტუაცია და დეპრესიული გარემო შექმნას

ეს არაა მედია, ეს არის რაღაც ბოროტი ძალა, რომელსაც სურს, რომ საქართველოში ისეთი დესტრუქციული სიტუაცია და დეპრესიული გარემო შექმნას. ეს ხალხი ცდილობს, საქართველო დეპრესიულ რეგიონად აქციონ. მიმდინარეობს ფორსირებული შეტევა და ამის აღკვეთა ან ორგანიზებული მუშაობითაა შესაძლებელი, ან კანონმდებლობით მკაცრად განისაზღვროს, - ამის შესახებ ტელეკომპანია „იმედის“ გადაცემაში „არენა“ ჟურნალისტმა, გია გაბრიჭიძემ განაცხადა.

ირაკლი ლატარია

15 ივლისი 2020, 00:26

პოლიტიკა

ირაკლი ლატარია: მიხეილ სააკაშვილის მოწოდებები მეტყველებს იმაზე, რაც მას სისხლში აქვს - რევანშზე

„კარგად გვახსოვს მიხეილ სააკაშვილის მიმართვა თავისი სექტისადმი. მან პირდაპირ განუცხადა, - არ დაიღალოთ, რომ ქვა ქვაზე არ დარჩეს ქვეყანაში. მისი მიმართვა და მოწოდება იყო, რომ ყოველ დღე შეეცადონ, რაც შეიძლება მეტი დესტრუქცია გამოიწვიონ და ამისთვის არ დაიღალონ. ეს მეტყველებს იმაზე, რაც მას სისხლში აქვს“.

დავით ნარმანია

15 ივლისი 2020, 00:17

ეკონომიკა

დავით ნარმანიას თქმით, ხვალ პარლამენტს „ენერგეტიკისა და წყალმომარაგების შესახებ" კანონში შესატანი ცვლილებების კორექტირებულ ვარიანტს წარუდგენენ

„საკმაოდ ცხარე დებატები და კამათი მოჰყვა ჩვენ მიერ წარმოდგენილ კანონპროექტს. მნიშვნელოვანია ის, რომ შევთანხმდით ცალკეული ნაწილების დაზუსტებაზე. კერძოდ, სხვა გარემოებებს, რომელიც კანონპროექტში ორ ადგილას იყო წარმოდგენილი ამოვიღებთ და ამით ჩანაწერები გახდება კიდევ უფრო მკაფიო, ხოლო კანონის მოქმედება ჩვენი შეთანხმების მიხედვით არ გავრცელდება ევროპის ენერგეტიკული გაერთიანების წევრი სახელმწიფოების ფიზიკურ და იურიდიულ პირებზე. ეს არის რასაც ჩვენ დღეს მივაღწიეთ. შესაბამისად ხვალ დღის განმავლობაში დაზუსტებული და კორექტირებული ვარიანტი იქნება წარმოდგენილი შემდგომი განხილვისთვის და დარწმუნებული ვარ, რომ პარლამენტი კანონში ცვლილებას უახლოეს მომავალში მიიღებს“, - განაცხადა დავით ნარმანიამ.

ნიკოლოზ მეტრეველი

15 ივლისი 2020, 00:15

საზოგადოება

ნიკოლოზ მეტრეველი: ეს კრიმინალები იმდენად გათავხედდნენ, რომ უკვე აცხადებენ, თითქოს მათ უფრო მეტად შესტკივათ გული, ვიდრე გიორგი შაქარაშვილის ოჯახს

ეს კრიმინალები იმდენად გათავხედდნენ, რომ უკვე აცხადებენ, თითქოს მათ უფრო მეტად შესტკივათ გული, ვიდრე გიორგი შაქარაშვილის ოჯახს, - ამის შესახებ ტელეკომპანია „იმედის“ გადაცემაში „არენა“ ანალიტიკოსმა, ნიკოლოზ მეტრეველმა განაცხადა.

ანდრია გვიდიანი

15 ივლისი 2020, 00:07

პოლიტიკა

ანდრია გვიდიანი „ნაცმოძრაობაზე“: ცდილობენ ჭიქაში ქარიშხლის მოწყობას და ბნელ ოთახში შავი კატის დაჭერას, თუმცა, შაქარაშვილის და სხვა ტიპის საქმეებში ასეთი შავი კატა არ არსებობს

„ამას რამდენიმე მიზეზი და რამდენიმე მიზანი აქვს. პირველ რიგში „ნაციონალური მოძრაობა“ თავისი პოლიტიკური იმპოტენციის გადაფარვას ცდილობს. ახალი ტყუილი ამბების შექმნით, ვინაიდან (სურთ) მოიპოვონ პოლიტიკური დივიდენდები წინასაარჩევნო პერიოდში. ისინი ცდილობენ ხშირ შემთხვევაში ჭიქაში ქარიშხლის მოწყობას და ბნელ ოთახში შავი კატის დაჭერას, თუმცა, რა საკვირველია, მათი ეს მცდელობა იქნება წარუმატებელი, იმდენად რამდენადაც შაქარაშვილის და სხვა ტიპის საქმეებში ასეთი შავი კატა არ არსებობს და, ბუნებრივია, რა არ არსებობს, იმას ვერ დაიჭერენ“, - აღნიშნა ანალიტიკოსმა.

ია მეტრეველი

15 ივლისი 2020, 00:06

საზოგადოება

ია მეტრეველი: „ნაციონალურ მოძრაობას“ სურს, შაქარაშვილის საქმე გირგვლიანის საქმეს გაუტოლოს

„ნაციონალურ მოძრაობას“ სურს, შაქარაშვილის საქმე გირგვლიანის საქმეს გაუტოლოს. ამ ორ საქმეს არაფერი აქვს საერთო. გირგვლიანის საქმეში მთელი მაღალჩინოსნები იყვნენ ჩართული, აქ კი დაუნდობელმა ბავშვებმა ასეთი სისასტიკით თანატოლი გაიმეტეს, - ამის შესახებ ტელეკომპანია „იმედის“ გადაცემაში „არენა“ 2004 წელს მოკლული ბუტა რობაქიძის დედამ, ია მეტრეველმა განაცხადა.

ნიკოლ ფაშინიანი

14 ივლისი 2020, 23:51

მსოფლიო

ნიკოლ ფაშინიანი: შეიარაღებულმა ძალებმა კიდევ ერთხელ დაამტკიცეს, რომ სომხეთთან ძალის პოზიციიდან საუბარი არ შეიძლება

სომხეთის პრემიერ-მინისტრმა, ნიკოლ ფაშინიანმა ქვეყნის თავდაცვის სამინისტროსა და შეიარაღებული ძალების გენერალური შტაბის ხელმძღვანელობასთან შეხვედრა გამართა.

მირიან ნიკოლაძე

14 ივლისი 2020, 23:41

საზოგადოება

მირიან ნიკოლაძე: „ნაციონალურ მოძრაობასა“ და მის ტელევიზიას საქმის პოლიტიზება არ გამოუვიდათ, ახლა ისტერიკა სჭირთ

„გამოძიებასთან არავინ არ თანამშრომლობს. ე.წ. „ჩაკეტილი წრე“ ამოქმედდა ბოლო ეპიზოდთან დაკავშირებით, რომელიც ეხება უშუალოდ გიორგის მიმართ განხორციელებულ ფიზიკურ ძალადობას და შემდგომში, ბავშვის განზრახ მკვლელობას. ეს წრე თავიდანვე იყო შემოფარგლული იმით, რომ ინფორმაცია არ გაეცათ, წინ არ წაეყვანათ გამოძიება“.

სოზარ სუბარი

14 ივლისი 2020, 23:37

საზოგადოება

სოზარ სუბარი: სახალხო დამცველის მიუკერძოებელი დასკვნა ძალიან კარგი და მნიშვნელოვანი იქნება

ომბუდსმენის ფუნქცია არაა მიმდინარე სისხლის სამართლის საქმის გამოძიებაში ჩართვა. თუმცა, როდესაც მხარე მას ამ თხოვნით მიმართავს და პროკურატურაც არაა წინააღმდეგი, სახალხო დამცველის მიუკერძოებელი დასკვნა ძალიან კარგი და მნიშვნელოვანი იქნება, - ამის შესახებ ტელეკომპანია „იმედის“ გადაცემაში „არენა“ პრემიერ-მინისტრის მრჩეველმა, სოზარ სუბარმა განაცხადა.

სოზარ სუბარი

14 ივლისი 2020, 23:35

პოლიტიკა

სოზარ სუბარის აზრით, გიორგი შაქარაშვილის საქმის შესახებ დეზინფორმაციის გავრცელების მიზანი საზოგადოების დაძაბვაა

„მათ აწუხებთ მათ მიერ წარსულში ჩადენილი დანაშაულები და უნდათ რაღაცნაირად ეს ყველაფერი გადმოიტანონ საქართველოს დღევანდელობაში, საქართველოს დღევანდელ ხელისუფლებაზე, „ქართულ ოცნებაზე“, რომ თქვან ტანა თქვან: „აი მარტო ჩვენ არა, ისინიც იგივეს აკეთებენ“. ეს არ გამოვა ძალიან მარტივი მიზეზის გამო - დღეს გამოძიება აკეთებს ყველაფერს. 17 ადამიანს აქვს ბრალი წარდგენილი“, - აღნიშნა სუბარმა.

რეჯეფ თაიფ ერდოღანი

14 ივლისი 2020, 23:25

მსოფლიო

რეჯეფ თაიფ ერდოღანი: აია-სოფიასთვის სტატუსის შეცვლით თურქეთის ხელისუფლებამ შეცდომა გამოასწორა

თურქეთის პრეზიდენტის რეჯეფ თაიფ ერდოღანის განცხადებით, აია-სოფიას ტაძრის სტატუსის შეცვლის მიუხედავად, თურქეთი განაგრძობს მისი, როგორც კულტურული მემკვიდრეობის შენახვას.

მირიან ნიკოლაძე

14 ივლისი 2020, 23:22

სამართალი

მირიან ნიკოლაძე: ზოგიერთი არხის მხრიდან ამორალური და უზნეო დამოკიდებულების მიუხედავად საქმის ობიექტურად გაშუქებას მივაღწიეთ

არ გავამხილეთ თავის დროზე, თუმცა დაახლოებით მესამე დღეს ოჯახმა იცოდა გიორგის გარდაცვალების მიზეზი, ცოტა მოგვიანებით კი ცნობილი გახდა იმის შესახებ, რომ დაზიანებები სიცოცხლის დროინდელი იყო. ჩვენ ვფილტრავთ ინფორმაციას და საზოგადოებას მას ვაწვდით ისე, რომ გამოძიებას არ შეეშალოს ხელი, - ამის შესახებ ტელეკომპანია „იმედის“ გადაცემაში „არენა“ გიორგი შაქარაშვილის ბიძამ და ოჯახის ადვოკატმა, მირიან ნიკოლაძემ განაცხადა.