imedi /  08 მარტი 2019, 09:54 / სანდო წყარო

„ფრესკოს“ დამფუძნებელი პოლიტიკოსებს: ნუ ექცევით ბიზნესს, როგორც ქუჩის ქალს

ვასილ სოფრომაძე

ვასილ სოფრომაძე

სუპერმარკეტების ქსელ „ფრესკოს“ დამფუძნებელმა ვასილ სოფრომაძე პოლიტიკოსებისადმი ვიდეომიმართვა გაავრცელა. სოფრომაძემ მიმართვის დასაწყისში ბიზნესმენების მიმართ პოლიტიკური გაერთიანება „გირჩის“ განცხადება წაიკითხა. მისი თქმით, არამხოლოდ „გირჩს“, არამედ ზოგადად პოლიტიკოსებს მიმართავს.

„მე არ ვარ არც ერთი ასოციაციის, ფედერაციის წევრი. არაფრის პრივატიზება არ გამიკეთებია ცხოვრებაში, არც საქართველოში და არც სხვა ქვეყნებში, სადაც ბიზნესი მიკეთებია. არასოდეს ვყოფილვარ შემჩნეული რომელიმე მთავრობასთან მეგობრობაში, ან ყოფილთან, ან ახლანდელთან. მე, ვასილ სოფრომაძე არ ვარ გაჩერებული. მე ხმას ვიღებ, მე ვლაპარაკობ, მე ვიბრძვი. და მერე რა? და მერე რა, რომ მე ერთი წელია, ჰაერში ვყავარ დაკიდებული ფინანსთა სამინისტროს საგადასახადო სტრუქტურებს, რომლებმაც ყველა რეგლამენტის დარღვევით, ვერ დადეს საგადასახადო დასკვნა, ვინაიდან აბსოლუტურად იციან, რომ არ შეეფერება სინამდვილეს. მათ არც იმან უშველა, რომ ჩვენ მოვიწვიეთ მსოფლიოში ცნობილი აუდიტორული კომპანიების დიდი ოთხეულიდან ერთ-ერთი. მან დასკვნა, რომელმაც ქვა ქვაზე არ დატოვა ყველა იმ შენიშვნებიდან, რომლებიც საგადასახადო სტრუქტურებმა წაგვიყენეს. მერე რა, რომ ამის შესახებ ღიად ვილაპარაკე? მერე რა, რომ პროკურატურაში საჩივარი შევიტანე? მერე რა, რომ ფინანსთა მინისტრს წერილი მივწერე? მერე რა, რომ მე ამაზე ღიად ვლაპარაკობ. რამე შეიცვალა? რამე მოხდა? რას გვეუბნებით ჩვენ? თქვენ მოგმართავთ, პოლიტიკოსებს. ჩვენი გადასახადებიდან, ჩვენი თანხებიდან დაფინანსებულები დადიხართ ჩვენს ავტოგასამართ სადგურებში და ასხამთ ბენზინს, დადიხართ ჩვენს მარკეტებში და ყიდულობთ პროდუქციას. დადიხართ ჩვენს ბანკებში და იღებთ მომსახურებას. ჩვენ გვეუბნებით ამას? თქვენ მიიყვანეთ ქვეყანა აქამდე. თქვენ ბატონებო, ყველა თქვენგანმა, გინდ ოპოზიციამ და გინდ არაოპოზიციამ. ერთმანეთში კინკლაობით, ერთმანეთში გაუგებრობებით“, – აცხადებს ვასილ სოფრომაძე.

მისივე თქმით, თუ რაიმე დარღვევა არსებობს, უნდა მოხდეს გამოძიება, ბრალის დამტკიცება და შემდეგ დასჯა.

„რა გავაკეთოთ ჩვენ? მე, ვასილ სოფრომაძემ რა გავაკეთო, გარდა იმისა, რასაც ვაკეთებ? ამის გამო, რომ მე ამას ვამბობ, თქვენ გგონიათ, მეშინია? ვინც არ უნდა აბაკუნოს ფეხი თქვენს წყნარ პოლიტიკურ კაბინეტებში, თქვენ გგონიათ, მე თქვენი მეშინია და თქვენ მე გამაჩერებთ? როგორ ფიქრობთ, ხმას ჩამაგდებინებთ? ყოველდღე რომ ეუბნებით ჩვენს ხალხს და ჩვენ, რომ ცხვრები ვართ, თქვენ მე მართლა ცხვარი გგონივართ?“, – აღნიშნავს ვასილ სოფრომაძე.

ის ეთანხმება მოსაზრებას, რომ ქვეყანაში გამორჩეული ბინესმენები და ბიზნესები არ უნდა იყვნენ, თუმცა სოფრომაძის თქმით, მისი კონკურენტი კომპანია დღემდე არ იხდის დღგ-ს. ვასილ სოფრომაძემ ვიდეომიმართვაში ასევე განაცხადა, რომ ფინანსთა სამინისტროს თანამშრომლები მისი მაღაზიებიდან პროდუქციას იპარავენ და იარაღს „ატრიალებენ“.

„თქვენ მართლა გინდათ, რომ დაგიდოთ კადრები, როგორ იპარავენ თქვენი თანამშრომლები, თქვენი დეპარტამენტების წამყვანი სპეციალისტები ჩემს მაღაზიაში, როგორ ატრიალებენ იარაღს ჩვენი დაცვის თანამშრომლების, ახალგაზრდა გოგონების წინაშე თქვენი თანამშრომლები, დაცვის თანამშრომლები. პასუხს ვაგებ ყველა ჩემს სიტყვაზე. გინდათ, დაგიდოთ ეს ყველაფერი?“, - აცხადებს ვასილ სოფრომაძე.

მისივე თქმით, არ სურდა ემოციური გამოსვლა, თუმცა, პოლიტიკოსები სხვა გზას არ უტოვებენ.

„მოგიწოდებთ, ნუ ექცევით ბიზნესს, როგორც ქუჩის ქალს. ბიზნესი საკადრის პასუხს გაგცემთ, დამიჯერეთ. როდესაც ერთ მშვენიერ დღეს გამოხვალთ თქვენი სახლებიდან, თქვენ, პოლიტიკოსებს გეუბნებით, ვერ ჩაასხამთ ბენზინს ბენზინგასამართ სადგურებში, ვერ იყიდით პროდუქტს ჩვენს მარკეტებში, ვერ მიიღებთ მომსახურებას ჩვენს ბანკებში და ჩვენ ამას აუცილებლად გავაკეთებთ“, – ამბობს ვასილ სოფრომაძე.

ყველა სიახლე

ტრეფიკინგი

12 ნოემბერი 2019, 10:50

ძალოვნები

პოლიციამ არასრულწლოვანი შვილების ტრეფიკინგის ბრალდებით მშობელი დააკავა

შინაგან საქმეთა სამინისტროს ცენტრალური კრიმინალური პოლიციის დეპარტამენტის ორგანიზებულ დანაშაულთან ბრძოლის მთავარი სამმართველოს ტრეფიკინგისა და უკანონო მიგრაციის წინააღმდეგ ბრძოლის სამმართველოს თანამშრომლებმა თბილისში არასრულწლოვანთა შრომითი ექსპლუატაციის ფაქტი გამოავლინეს.

12 ნოემბერი 2019, 10:34

ძალოვნები

ქედაში ავტობუსის გადაბრუნების შედეგად 15 მგზავრი დაშავდა

მოქალაქეები ბათუმიდან დაბა ქედისკენ მიდიოდნენ. ავტობუსის გზიდან გადავიდა და ამოყირავდა. შინაგან საქმეთა სამინისტრომ გამოძიება, სისხლის სამართლის კოდექსის 276 -ე მუხლის მეორე ნაწილით დაიწყო, რაც ტრანსპორტის მოძრაობის უსაფრთხოების ან ექსპლუატაციის წესის დარღვევას გულისხმობს.

ჰაკერი

12 ნოემბერი 2019, 10:23

მსოფლიო

ისრაელმა აშშ-ს რუსი ჰაკერი გადასცა

ისრაელის ხელისუფლებამ ამერიკულ მხარეს რუსი ალექსეი ბურკოვი გადასცა, რომელიც საკრედიტო ბარათებით თაღლითობაშია ეჭვმიტანილი. სანქტ-პეტერბურგის მკვიდრი თელ-ავივის აეროპორტში აშშ-ის მოთხოვნით 2015 წლის დეკემბერში დააკავეს. მას ბრალი კიბერდანაშაულში წაუყენეს.

შაკო ბარამიძე

12 ნოემბერი 2019, 09:56

საქართველო

გარდაცვლილი შაკო ბარამიძის ოჯახი „გირჩის“ განცხადებას კატეგორიულად ემიჯნება

მისი მშობლების თქმით, ისინი კატეგორიულად ემიჯნებიან პოლიტიკური ორგანიზაცია ,,გირჩის,, მიერ გავრცელებულ ინფორმაციას, თითქოს ოჯახმა დაკრძალვის თარიღი გადადო იმის მოლოდინში, რომ იპოვიდა სხვა მოძღვარს, რომელიც თანხმობას განაცხადებდა მიცვალებულისათვის წესის აგებაზე.

ევო მორალესი

12 ნოემბერი 2019, 09:34

მსოფლიო

ბოლივიის ექსპრეზიდენტმა მექსიკაში პოლიტიკური თავშესაფარი მიიღო

როგორც ევო მორალესმა Twitter-ზე დაწერა, ის ტოვებს ბოლივიას, რათა უფრო „დიდი ძალითა და ენერგიით“ დაბრუნდეს. მექსიკის საგარეო საქმეთა მინისტრმა, მარსელო ებრარდმა დაადასტურა, რომ მორალესმა ქვეყანა მექსიკის სამთავრობო თვითმფრინავით უკვე დატოვა.

ღაზის სექტორი

12 ნოემბერი 2019, 09:22

მსოფლიო

ისრაელის ავიაციის იერიშს „ისლამური ჯიჰადის“ საველე მეთაური ემსხვერპლა

მის საცხოვრებელ სახლზე საჰაერო იერიში გამთენიისას განხორციელდა. ოპერაციას კიდევ ერთი პალესტინელი ემსხვერპლა, 2 კი დაშავდა. ინფორმაციას ალ-ატას გარდაცვალების შესახებ „ისლამური ჯიჰადიც“ ადასტურებს და ისრაელს საპასუხო ზომებით იმუქრება.

ღვინის ფესტივალი

12 ნოემბერი 2019, 09:03

კულტურა

ზუგდიდში კოლხური ღვინის ფესტივალი გაიმართება

ფესტივალში მონაწილეობას მეღვინეები და სოფლის მეურნეობის პროდუქტების მწარმოებლები მიიღებენ. მოეწყობა სოფლის მეურნეობის სივრცეები და გაიმართება მასტერკლასები. ფესტივალის მიზანია კოლხური ღვინის პოპულარიზაცია და ადგილობრივი მეწარმეების ხელშეწყობა.

მაკო გომური

12 ნოემბერი 2019, 08:52

საქართველო

მაკო გომური: ამდენხნიანი ლოდინის, ტანჯვისა და ტკივილის შემდეგ მაინც გავიმარჯვე

„ამდენხნიანი ლოდინის, ტანჯვის, ტკივილის, მეტროში თვალის ამოვარდნების,უამრავი მზერის შემდეგ მაინც გავიმარჯვე. 5 თვის შემდეგ, მაგრამ მაინც“ - ასეთია მაკო გომურის რეაქცია პროკურატურის მიერ მის დაზარალებულად ცნობასთან დაკავშირებით.

ბესიკ ხარანაული

12 ნოემბერი 2019, 08:37

კულტურა

ბესიკ ხარანაული 80 წლის გახდა

ბესიკ ხარანაულს 80 წელი შეუსრულდა. იუბილესთან დაკავშირებით მწერლთა სახლში პოეტის კოლეგებმა და მეგობრებმა მისი 50-წლიანი შემოქმედება მასთან ერთად კიდევ ერთხელ გაიხსენეს. გარდა ამისა, მწერალთა სახლში ბესიკ ხარანაულის კრებულების გამოფენა-გაყიდვაც მოეწყო.

ბიუჯეტი

12 ნოემბერი 2019, 08:28

ეკონომიკა

პარლამენტში 2020 წლის ბიუჯეტის პროექტის შუალედურ ვერსიას განიხილავენ

რაც შეეხება პარლამენტის შენიშვნების გათვალისწინებას, კომიტეტის თავმჯდომარის, ირაკლი კოვზანაძის თქმით, დოკუმენტი პარლამენტში მნიშვნელოვანი ცვლილებების გარეშე შევიდა. უმრავლესობაში ასევე ბიუჯეტის სოციალურ პრიორიტეტებზე ამახვილებენ ყურადღებას.

ხორავას ქუჩა

12 ნოემბერი 2019, 08:14

ძალოვნები

მიხეილ კალანდიას სასამართლო პროცესზე რამდენიმე მოწმე დაიკითხება

კალანდიას ადვოკატის, ზურაბ თოდუას განცხადებით, დღევანდელ პროცესზე რამდენიმე მოწმე დაიკითხება. მისივე ინფორმაციით, საქმეში სულ წარმოდგენილია 150 მოწმე და ამ დრომდე გამოკითხულ 54 მოწმეთა ჩვენებებიდან, მიხეილ კალანდიას ბრალეულობა არ დასტურდება.

ჯიმი კარტერი

12 ნოემბერი 2019, 08:07

მსოფლიო

ჯიმი კარტერი ისევ საავადმყოფოში მოხვდა

შეერთებული შტატების ყოფილ პრეზიდენტს, ჯიმი კარტერს ჰოსპიტალიზაცია დასჭირდა. 85 წლის ექსპრეზიდენტი საავადმყოფოში შიდაქალის წნევის დასარეგულირებლად გადაიყვანეს. ბოლოს კარტერი საავადმყოფოში 21 ოქტომბერს მოხვდა, მას შემდეგ, რაც დაეცა და მენჯის ძვალი მოიტეხა.

ერგნეთი

12 ნოემბერი 2019, 08:00

საქართველო

ერგნეთში დღეს მეშვიდე ტექნიკური შეხვედრა ჩატარდება

დღეს ერგნეთში მეშვიდე ტექნიკური შეხვედრა გაიმართება. მთავარი საკითხი კი ისევ სოფელ ჩორჩანასთან განვითარებული მოვლენები იქნება. ამ საკითხზე მხარეების პოზიციები პრინციპულად უცვლელია. დეფაქტო ცხინვალი ჩორჩანასთან პოლიციის საგუშაგოს აღებას ისევ ითხოვს.

Twitter

12 ნოემბერი 2019, 00:55

ტექნოლოგიები

Twitter-მა ვენესუელის საგარეო უწყების ექაუნთი დაბლოკა

ვენესუელის საგარეო საქმეთა სამინისტრომ Twitter-ზე წვდომა დროებით დაკარგა. კომპანიის პრესსპიკერის განცხადებით, ექაუნთი დროებით დაიბლოკა, მიზეზი შემთხვევითობაა. კომპანიის განმარტებით, ანგარიშის დიდი მოცულობიდან გამომდინარე ის შემთხვევით ე.წ. სპამის კატეგორიაში მოხვდა. პრობლემა ორშაბათს, დღის მეორე ნახევარში აღმოიფხვრა.

პიტ დოერტი

12 ნოემბერი 2019, 00:43

კულტურა

მუსიკოსი პიტ დოერტი პარიზში მეორედ დააკავეს

ბრიტანელი როკ მუსიკოსი პიტ დოერტი, რომელიც პარიზში კოკაინის შეძენისთვის დააკავეს და შემდეგ გაათავისუფლეს, ისევ დააკავეს. ამჯერად, მუსიკოსი გისოსებს მიღმა 19 წლის ბიჭთან ჩხუბის გამო მოხვდა. პიტ დოერტი როკჯგუფ Libertines-ის გიტარისტი და ვოკალისტია.

ირანი

12 ნოემბერი 2019, 00:14

მსოფლიო

საფრანგეთი, დიდი ბრიტანეთი და გერმანია ირანს ურანის გამდიდრებაზე გადაწყვეტილების გადახედვას ურჩევენ

საფრანგეთი, დიდი ბრიტანეთი და გერმანია ირანს ურანის გამდიდრების შესახებ გადაწყვეტილების გადახედვას ურჩევენ. ერთობლივ განცხადებაში ქვეყნები შეშფოთებას გამოთქვამენ და თეირანს აფრთხილებენ, უკან წაიღოს ეს გადაწყვეტილება. 7 ნოემბერს თეირანმა ბირთვულ ობიექტ „ფორდოზე“ სამუშაოები განაახლა.

ელის მანრო

12 ნოემბერი 2019, 00:02

კულტურა

ნობელიანტი მწერლის ელის მანროს გარდაცვალების შესახებ ინფორმაცია ყალბი აღმოჩნდა

რამდენიმე საათის წინ McClelland&Stewart-ის Twitter-ის გვერდზე გავრცელდა ცნობა, რომ კანადელი მწერალი და ლიტერატურის დარგში ნობელის პრემიის ლაურეატი ელის მანრო გარდაიცვალა. მოგვიანებით გაირკვა, რომ ეს გამომცემლობის ყალბი გვერდია და პოსტიც წაიშალა.

თორნიკე შენგელია

11 ნოემბერი 2019, 23:47

სპორტი

თორნიკე შენგელია ესპანეთის ჩემპიონატის მე-8 ტურის საუკეთესო მოთამაშე გახდა

თორნიკე შენგელიას წინამძღოლობით ბასკურმა გუნდმა ობრადორიო 92:79 დაამარცხა, ქართველი ლეგიონერი კი ორივე გუნდის შემადგენლობაში საუკეთესო იყო. შენგელიამ ბასკონიაში პირადსარეკორდო 29 ქულა ჩააგდო, რასაც 7 მოხსნა, 2 პასი, 2 ჩაჭრა და 1 დაფარება მოაყოლა.

ფაბიანო

11 ნოემბერი 2019, 23:31

სპორტი

პრემიერ ლიგის მე-12 ტურში საუკეთესო გოლი დასახელდა

ინგლისის პრემიერ ლიგის მე-12 ტურში საუკეთესო გოლის ავტორი „ლივერპულის“ ნახევარმცველი, ფაბიანო გახდა. ბრაზილიელმა ფეხბურთელმა შორიდან დარტყმით გოლი „მანჩესტერ სიტის“ გაუტანა. მატჩი ანგარიშით 3:1 დასრულდა.

აშშ

11 ნოემბერი 2019, 23:04

მსოფლიო

აშშ-ში თვითმფრინავი დაშვებისას დაცურდა. ვიდეო

აშშ-ში, ჩიკაგოში, ოჰარას საერთაშორისო აეროპორტში თვითმფრინავი მოცურდა. ამის მიზეზი მძიმე მეტეოროლოგიური პირობები გახდა. სახიფათო შემთხვევისას მგზავრები არ დაშავებულან. ბორტზე მყოფი 38 მგზავრი და ეკიპაჟის სამი წევრი თვითმფრინავიდან უსაფრთხოდ გადაიყვანეს.